![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2020/3/3/photon31739f85418.jpg?itok=K-hZWPXS)
Οι CLA, CLA Shooting Brake και GLA είναι τα τρία νέα μέλη που η Mercedes προσθέτει στην γκάμα των EQ μοντέλων, δηλαδή εκείνων που φέρουν κάποιους είδους ηλεκτροκίνηση, με τα συγκεκριμένα να είναι plug-in υβριδικά.
Το υβριδικό σύνολο που θα συναντήσουμε στις τρεις γερμανικές προτάσεις είναι το ίδιο. Ο θερμικός κινητήρας είναι στα 1.3 λίτρα, ο ηλεκτρικός έχει ισχύ 102 ίππων και τροφοδοτείται από μπαταρία χωρητικότητας 15.6 kWh, με τη συνδυαστική απόδοση του συστήματος να φτάνει τους 218 ίππους και τα 450 Nm ροπής.
Βέβαια, από τη στιγμή που η ισχύς είναι ίδια στις τρεις περιπτώσεις, θα υπάρχει διαφορά στις επιδόσεις. Όντως, η CLA 250e χρειάζεται 6.8 δευτερόλεπτα για την επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα και η τελική της ταχύτητα φτάνει τα 240 χλμ./ώρα, με την αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία να είναι στα 60 – 69 χλμ.
Έχοντας μεγαλύτερο μέγεθος, άρα και βάρος, η CLA Shooting Brake κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 6.9 δευτερόλεπτα και η τελική της είναι στα 235 χλμ./ώρα, με την αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία να πέφτει στα 58 – 68 χλμ.
Όσον αφορά την GLA 250e, ο χρόνος για το 0-100 χλμ./ώρα ανεβαίνει στα 7.1 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα μειώνεται στα 220 χλμ./ώρα, όπως και η αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία στα 53 – 61 χλμ.
Για τη φόρτιση απαιτείται 1 ώρα και 45 λεπτά από 10% μέχρι 100%, αν συνδεθεί σε Wallbox ισχύος 7.4 kW, ενώ σε ταχυφορτιστή των 24 kW, χρειάζεται 25 λεπτά από 10% μέχρι 80%.
Η χρήση του υβριδικού συστήματος, σύμφωνα με τη Mercedes, έχει πολύ μικρές επιπτώσεις στο χώρο αποσκευών, χάρη στην έξυπνη τοποθέτηση και την υλοποίηση λύσεων όπως η πιο κοντή εξάτμιση και η ενσωμάτωση του ρεζερβουάρ στο χώρο τοποθέτησης του πίσω άξονα. Έτσι, δημιουργείται κενό κάτω από τα πίσω καθίσματα ώστε να μπουν οι μπαταρίες.
Οι πρώτες παραγγελίες θα γίνουν την Άνοιξη, με τις παραδόσεις να ξεκινούν λίγες εβδομάδες αργότερα. Προς το παρόν δεν έχουν ανακοινωθεί τιμές.