![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2019/9/30/photon30094f80754.jpg?itok=tx-1_2-A)
Ένας ζωντανός θρύλος, αυτό είναι για τη Mercedes η G-Class, η οποία εδώ και 40 χρόνια διατηρεί νωπά τα χνάρια της πάνω σε κάθε είδους έδαφος.
Με αφορμή λοιπόν τη συμπλήρωση τεσσάρων δεκαετιών από το ντεμπούτο της G-Class η γερμανική εταιρεία αποφάσισε να δημιουργήσει μια ξεχωριστή έκθεση στο μουσείο της στη Στουτγάρδη, προκειμένου να τιμήσει το εμβληματικό της SUV.
H εν λόγω έκθεση θα ανοίξει τις πύλες της για το κοινό από τις 18 Οκτωβρίου μέχρι τις 19 Απριλίου του 2020, ενώ θα φιλοξενήσει συνολικά έντεκα μοντέλα, τα οποία θα έχουν να «αφηγηθούν» εξαιρετικά ενδιαφέρουσες ιστορίες.
Σε περίοπτη θέση θα βρίσκεται σίγουρα η πράσινη 240 GD, η οποία διαθέτει υφασμάτινη ανοιγόμενη οροφή και το κοντύτερο μεταξόνιο, ενώ είχε πρωταγωνιστήσει στη διαφήμιση που είχε προβληθεί το Φεβρουάριο του 1979, δείχνοντας της να κάνει άλμα πάνω σε ένα αμμόλοφο.
Συνεχίζουμε με τη 230G “Popemobile” του 1980, η οποία είχε κατασκευαστεί με αφορμή την επίσκεψη του Πάπα Ιωάννη Παύλου του Β’ στη Γερμανία, ενώ διέθετε αλεξίσφαιρο κρύσταλλο.
Αξίζει να αναφερθούμε επίσης στη 230 G cabriolet, η οποία είχε χρησιμοποιηθεί ως πυροσβεστικό το 1982, ενώ το «παρών» θα δώσει και η 300 GD της ίδιας χρονολογίας που οδηγούσε ο πρώην πρόεδρος της Βαυαρίας, Φραντς Γιόζεφ Στράους.
Οι επισκέπτες της έκθεσης θα θαυμάσουν και ένα πιστό αντίγραφο της 280 GE που είχε νικήσει στο ράλι Παρίσι-Ντακάρ στις 20 Ιανουαρίου του 1983. Η πολυταξιδεμένη 300 GD “Otto” του 1988 έχει στο βιογραφικό της το γύρο του κόσμου, τον οποίο έκανε από το 1989 μέχρι το 2014, ενώ επισκέφτηκε 215 χώρες και διένυσε 900.000 χλμ.
Ενδιαφέρον θα συγκεντρώσει σίγουρα η G 500 Cabriolet Final Edition 200 του 2013, η οποία σήμανε το τέλος της παραγωγής για τη G-Class Cabriolet, ενώ η G 65 AMG Final Edition του 2017 κοινοποίησε επισήμως το ρίξιμο της αυλαίας στην κατασκευή της ισχυρότατης G 65 AMG.
Τέλος, το 2017 στο εργοστάσιο που βρίσκεται στο Γκρατς της Αυστρίας κύλισε η μπλε G 500, η οποία οδήγησε την παραγωγή της G-Class από το 1979 μέχρι τότε στον αριθμό ορόσημο των 300.000 μονάδων.