Είστε εδώ

Auto News

Mercedes GLE: Το μέλλον της ασφάλειας είναι εδώ

του Γιώργου Ψαρρά

Δε χρειάζεται να μπορεί κανείς να προβλέψει το μέλλον, ώστε να γνωρίσει τα καινοτόμα συστήματα ασφαλείας που εξελίσσει η Mercedes, αρκεί να ρίξει μια ματιά στη συγκεκριμένη GLE.

Η γερμανική εταιρεία λοιπόν δημιούργησε ένα πρωτότυπο όχημα, το οποίο βασίζεται στη νέα GLE και ενσωματώνει τεχνολογικά συστήματα ασφαλείας που θα δούμε να τοποθετούνται στα επερχόμενα μοντέλα παραγωγής της.

Η εν λόγω GLE ονομάζεται «Πειραματικό Όχημα Ασφαλείας». Παρατηρήστε τη σχετική φωτογραφία που δείχνει ότι ο αερόσακος του οδηγού αναπτύσσεται από το ταμπλό και όχι από το τιμόνι. Γιατί συμβαίνει αυτό;

Διότι το «Πειραματικό Όχημα Ασφαλείας», όπως και τα μελλοντικά μοντέλα της Mercedes, μπορεί να κινηθεί αυτόνομα. Στο πρόγραμμα αυτόνομης οδήγησης το τιμόνι και τα πεντάλ θα αναδιπλώνονται ώστε να μειώνονται οι πιθανότητες τραυματισμού του οδηγού.

Δείτε επίσης τη σχετική φωτογραφία που δείχνει τη λειτουργία του νέου συστήματος ασφαλείας “Pre-Safe Child”. Σε περίπτωση που οι αισθητήρες εντοπίσουν επερχόμενη σύγκρουση η ζώνη ασφαλείας στο παιδικό κάθισμα τεντώνεται αυτόματα και προληπτικά αναπτύσσονται πλευρικοί αερόσακοι καθίσματος.

Παράλληλα το σύστημα “Active Brake Assist” μπορεί να ανιχνεύει πεζούς και ποδηλάτες που βγαίνουν από γωνίες και κινούνται στην ίδια κατεύθυνση με το όχημα, ενώ αν διαπιστωθεί επερχόμενη σύγκρουση ο οδηγός ενημερώνεται με ηχητική και οπτική προειδοποίηση. Αν δεν υπάρξει άμεση αντίδραση του οδηγού ενεργοποιείται το σύστημα αυτόματης πέδησης έκτακτης ανάγκης.

Βελτιωμένο είναι επίσης το σύστημα ανίχνευσης ποδηλατιστών που βρίσκονται σε «νεκρή» γωνία του οχήματος. Η εμπρός μάσκα και το πίσω παρμπρίζ προβάλουν μηνύματα στους πεζούς και στα άλλα οχήματα ενημερώνοντας τους για παράδειγμα για μια έκτακτη κατάσταση στο δρόμο.

Κάτω από τον πίσω προφυλακτήρα μπορεί να αποθηκευτεί και να βγει όταν χρειαστεί μια πλατφόρμα με ρόδες, πάνω στην οποία υπάρχει το προειδοποιητικό τρίγωνο, ενημερώνοντας τους διερχόμενους οδηγούς για ακινητοποιημένο όχημα.

Το «Πειραματικό Όχημα Ασφαλείας» θα δώσει το «παρών» στο ESF 2019 που θα πραγματοποιηθεί τον Ιούνιο στο Αϊντχόφεν της Ολλανδίας και το Σεπτέμβριο στο Σαλόνι της Φρανκφούρτης.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.