![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2018/10/20/photon26852f70771.jpeg?itok=RLJbxtef)
Όταν η μεγάλη και σημαντικότατη αγορά της Κίνας απαιτεί κάτι, τότε η Mercedes οφείλει να το κάνει πράξει.
Μια λοιπόν από τις ιδιαιτερότητες που έχει η αγορά της Κίνας είναι ότι έχουν μεγάλη ζήτηση τα μοντέλα με αυξημένο μεταξόνιο, καθώς αυτό προδίδει κύρος στους ιδιοκτήτες τους.
Έχουμε δει αρκετές αυτοκινητοβιομηχανίες να παρουσιάζουν συχνά σχετικές εκδόσεις των μοντέλων τους με επιμηκυμένο μεταξόνιο, ενώ σειρά τώρα έχει η Mercedes GLC.
Το γράμμα “L” δίπλα από την GLA προφανώς σημαίνει Longer (μακρύτερο), κάτι που όντως είναι το γερμανικό SUV, καθώς προστέθηκαν 100 χλστ. ανάμεσα στους δυο του άξονες.
Βλέποντας την GLC L από εμπρός και από πίσω δεν αντιλαμβάνεσαι κάποια διαφορά, ενώ μόνο το προφίλ και οι μεγαλύτερες πίσω πόρτες προδίδουν το μεγαλύτερο μήκος της που φτάνει πλέον τα 4.765 χλστ. και το μεταξόνιο αγγίζει τα 2.973 χλστ. Σημειώστε ακόμα ότι το πλάτος και το ύψος βρίσκονται στα 1.898 χλστ. και στα 1.648 χλστ. αντίστοιχα.
Όπως είναι λογικό το μεγαλύτερο κέρδος από το μακρύτερο μεταξόνιο εντοπίζεται στο διευρυμένο χώρο που έχουν οι πίσω επιβάτες για τα πόδια τους, κάτι που τους κάνει να αισθάνονται πιο άνετα.
Αμετάβλητη παραμένει η γκάμα κινητήρων στην GLC L, καθώς προσφέρει τρεις δίλιτρους βενζίνης 184 ίππων (GLC 200 L 4Matic), 211 ίππων (GLC 250 L 4Matic) και 245 ίππων (GLC 300 L 4Matic). Στη μακρινή Κίνα η GLC L σε σύγκριση με τη συμβατική θα κοστίζει περίπου 1.260 ευρώ περισσότερο.