Είστε εδώ

Auto News

Mercedes GLC 63 S 4MATIC+: Το ταχύτερο SUV παραγωγής στο Νίρμπουργκρινγκ

του Γιώργου Ψαρρά

Ένα αξιοζήλευτο τίτλο προσθέτει η Mercedes GLC 63 S 4MATIC+ στο βιογραφικό της, καθώς πλέον είναι το ταχύτερο SUV μαζικής παραγωγής στη θρυλική πίστα του Νίρμπουργκρινγκ.

Το χρονόμετρο έγραψε 7.49.369 για την GLC 63 S 4MATIC+ στην «πράσινη κόλαση», όπως αποκαλείται η γερμανική πίστα. Πίσω από το τιμόνι της βρισκόταν ο μηχανικός της AMG, Μάρκους Χόφμπαουαρ, ενώ κατάφερε να σημειώσει το ρεκόρ χρόνου με την πρώτη προσπάθεια.

Η GLC 63 S 4MATIC+ τροφοδοτείται από V8 biturbo κινητήρα 4.0 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 510 ίππους και 700 Nm ροπής. Οι επιδόσεις της θυμίζουν περισσότερο supercar παρά SUV, καθώς είναι ικανή να επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα εντός 3,8 δευτ. και η τελική της ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα, ενώ με το προαιρετικό πακέτο AMG Driver αγγίζει τα 280 χλμ./ώρα. Συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο AMG Speedshift MCT 9 σχέσεων και με τετρακίνηση 4MATIC+.

Την αξιοπιστία και την ακρίβεια στο ρεκόρ χρόνου της GLC 63 S 4MATIC+ εγγυήθηκαν ανεξάρτητοι εμπειρογνώμονες της wige SOLUTIONS, ενώ το «παρών» έδωσε και συμβολαιογράφος, ο οποίος διαβεβαίωσε ότι η κατάσταση του οχήματος ήταν σύμφωνη με τους κανονισμούς.

Δείτε στο παρακάτω video το ρεκόρ χρόνου της GLC 63 S 4MATIC+ όπως το κατέγραψε ενσωματωμένη κάμερα στο εσωτερικό της.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.