![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2019/12/10/photon30871f83178.jpg?itok=NshPvpCn)
Η νέα Mercedes GLA θα παρουσιαστεί επίσημα στις 11 Δεκεμβρίου, όμως λίγο πριν, βρέθηκε να κάνει τελευταίες δοκιμές σε δημόσιο δρόμο, με ένα ποσοστό του εμπρός και του πίσω μέρους καλυμμένα με καμουφλάζ.
Παρ’ όλα αυτά, δεν είναι δύσκολο να διακρίνουμε ότι σε μεγάλο βαθμό η σχεδίαση θυμίζει την A-Class, στην οποία άλλωστε βασίζεται, ενώ τα φωτιστικά σώματα αποτελούν μικρότερες εκδοχές εκείνων που διαθέτει η GLB.
Η απόσταση της νέας GLA από το έδαφος θα είναι μικρότερη, όμως σύμφωνα με όσα έχει ανακοινώσει παλαιότερα η εταιρεία, η οροφή θα βρίσκεται τουλάχιστον 10 εκατοστά πιο ψηλά, αυξάνοντας με αυτόν τον τρόπο, κατά πολύ, το διαθέσιμο ύψος, ειδικά για τους πίσω επιβάτες. Επιπλέον, οι θέσεις θα είναι πιο κάθετες, ενώ αυξημένος θα είναι και ο χώρος για τα γόνατα, παρά το γεγονός ότι το συνολικό μήκος θα είναι μειωμένο κατά 1.5 εκατοστά.
Η πλατφόρμα που θα χρησιμοποιείται στη νέα GLA είναι η MFA, την οποία μέχρι στιγμής έχουμε δει στην A-Class, την A-Class sedan, τη CLA, τη CLA Shooting Brake,την GLB και τη B-Class.
Η γκάμα των κινητήρων αναμένεται να διαθέτει προτάσεις βενζίνης στα 1.3 και 2.0 λίτρα, καθώς και πετρελαίου στα 1.5 λίτρα, όπως συμβαίνει και στην A-Class, ενώ αργότερα θα κάνουν την εμφάνισή τους και οι ισχυρότερες εκδόσεις AMG 35 και AMG 45 με 306 και 421 ίππους, αντίστοιχα.
Μέσα στο 2020, η A-Class θα αποκτήσει και αμιγώς ηλεκτρική έκδοση, με τη μορφή της EQA.