Είστε εδώ

Auto News

Mercedes: Είκοσι χρόνια στην κατηγορία των SUV

του Γιώργου Ψαρρά

Ακούγεται περίεργο και όμως συμπληρώθηκαν δυο ολόκληρες δεκαετίες από τότε που η Mercedes αποφάσισε να λερώσει το αστέρι της κατασκευάζοντας τα διάσημα σήμερα SUV.

Πρόκειται για μια κατηγορία που γνωρίζει μεγάλη άνθηση τα τελευταία χρόνια, ενώ όπως είναι λογικό στο «χορό» έχουν μπει και οι premium εταιρίες, με την Mercedes όμως να έχει μακρά παράδοση στα οχήματα εκτός δρόμου.

Ας ξεκινήσουμε λοιπόν την αναδρομή στην ιστορία της Mercedes για να δούμε πως κατέληξε σήμερα να έχει ένα πλούσιο στόλο από SUV, ο οποίος αποτελείται από τις GLA, GLC, GLS, G-Class και GLE.

Μητέρα των SUV (Sport Utility Vehicle) στην οικογένεια της Mercedes θεωρείται η G-Class, καθώς εμφανίστηκε το 1979.  Έπειτα το 1996 στο Σαλόνι του Ντιτρόιτ έκανε πρεμιέρα το πρωτότυπο AAVision, ενώ το Μάιο του 1997 η πρώτη M-Class με την κωδική ονομασία W 163 αποτελεί γεγονός.

Τα χαρακτηριστικά που την έκαναν να ξεχωρίζει εκείνη την εποχή ήταν η ανεξάρτητη εμπρός και πίσω ανάρτηση, η τετρακίνηση της με την εξελιγμένη έκδοση του συστήματος ETS (Electronic Traction System), το οποίο φρέναρε τον τροχό που έχανε την πρόσφυση του και μετέφερε τη ροπή σε αυτόν που είχε καλύτερη, η απόσταση της από το έδαφος και το ευρύχωρο εσωτερικό της.  

H παραγωγή της πραγματοποιούνταν στο νέο εργοστάσιο της Mercedes στη Τασκαλούζα της Αλαμπάμα που ξεκίνησε τη λειτουργία του στις 21 Μαΐου, ώστε να συμπέσει με την παρουσίαση της M-Class. Αξίζει να αναφέρουμε ότι ήταν το πρώτο εργοστάσιο της Mercedes στις Η.Π.Α, ενώ η M-Class ήταν το πρώτο της επιβατικό μοντέλο που κατασκευάζονταν εκτός Γερμανίας. Μέχρι το τέλος του 2016 το εργοστάσιο στην Τασκαλούζα είχε κατασκευάσει συνολικά 2,4 εκατομμύρια SUV.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.