Είστε εδώ

Auto News

Mercedes-Benz S-Class: Μπορεί ένα ταμπλό να χαρακτηριστεί ως κόσμημα;

του Σωτήριου Χάλλα

Η ναυαρχίδα S-Class της Mercedes-Benz  αποτελούσε πάντα ένα μοντέλο ορόσημο για τη γερμανική εταιρεία καθώς στο εσωτερικό ο συνδυασμός πολυτέλειας, άνεσης και τεχνολογίας βρίσκεται σε άλλο επίπεδο, ανεβάζοντας πολύ ψηλά τον πήχη.     

Έτσι και η τελευταία γενιά του μοντέλου που παρουσιάστηκε πρόσφατα και στη χώρα μας  εντυπωσιάζει με την τεχνολογία που ενσωματώνει. Μάλιστα, το εσωτερικό του και ειδικότερα το ταμπλό της νέας S-Class αποτελεί ωδή στην πολυτέλεια και στην τεχνολογία.

Το πρώτο στοιχείο που ξεχωρίζει είναι οι δύο συνεχόμενες ευμεγέθεις οθόνες οι οποίες έχουν διάσταση 12.3 ιντσών η κάθε μία. Η πρώτη χρησιμοποιείται ως πίνακας οργάνων ενώ η δεύτερη χειρίζεται το σύστημα πολυμέσων. Αυτό που είναι εντυπωσιακό, όμως, είναι ο τρόπος με τον οποίον έχουν τοποθετηθεί καθώς η εικόνα που αποκομίζει το μάτι είναι ότι πρόκειται για μία οθόνη.

Ένα ακόμα στοιχείο που προκαλεί εντύπωση είναι η επένδυση ξύλου που διατρέχει όλο το εσωτερικό του αυτοκινήτου και εκτείνεται και επάνω στο ταμπλό. Επίσης, όλο το εσωτερικό συμπεριλαμβανομένου του ταμπλό έχει κρυφό φωτισμό ο οποίος έχει 7 διαφορετικές επιλογές ρύθμισης.

Κομμάτι της ανανέωσης αποτελεί και το ανασχεδιασμένο τιμόνι από το οποίο εκτός του συστήματος πολυμέσων ελέγχεται πλέον και το Cruise Control (κάτι που μέχρι πρότινος γινόταν από ειδικό λεβιέ στην κολώνα του τιμονιού).

Συνολικά, το ταμπλό της ανανεωμένης S-Class από όπου και αν το κοιτάξεις αποπνέει μια αίσθηση πολυτέλειας και τεχνολογίας που συνδυάζονται μεταξύ τους με έναν αριστοτεχνικό τρόπο.

Και για να σας βάλουμε στο παιχνίδι, η αρχική τιμή της ανανεωμένης S-Class στη χώρα μας στην έκδοση S350 d (4MATIC) ορίζεται στα 129.949 ευρώ.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.