![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2017/2/15/photon20118f49712.jpg?itok=0O2O5Bs0)
Τελικά όταν υπάρχει διάθεση, ηρεμία και μακριά από τους τέσσερις τοίχους, όσο ωραία διακοσμημένοι και αν είναι, γίνονται πάντα ωραίες επικοδομητικές συζητήσεις.
Έτσι λοιπόν σε μια πρόσφατη συζήτηση με τον πρόεδρο της Mercedes –Benz Ελλάς κύριο Γιάννη Καλλίγερο που μαζί με τους συνεργάτες του, έφερε την εταιρία στην πρώτη θέση των πωλήσεων στην κατηγορία των premium αυτοκινήτων για το 2016, μιλήσαμε για το αύριο της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας.
Για την αυτόνομη οδήγηση, την ηλεκτροκίνηση που το τελευταίο διάστημα γίνονται όλο και πιο έντονες συζητήσεις καθώς «έρχεται» με φόρα και νέα τεχνολογία που αφορά τις μπαταρίες, την αυτονομία δηλαδή.
Η ωραία συζήτηση επεκτάθηκε και στην ελληνική αγορά και στις προτιμήσεις των πελατών στα αυτοκίνητα που έχουν για σήμα το πιο γνωστό αστέρι.
Σύμφωνα λοιπόν με τα στοιχεία οι ταξινομήσεις τις Mercedes –Benz Ελλάς για το 2016 ήταν 70% αυτοκίνητα με κινητήρες diesel και 30% βενζίνης.
Εντυπωσιακή διαφορά, όπως και να το κάνουμε, που σημαίνει ότι το diesel καλά κρατεί.
«κατευθείαν για μοντέλα με κινητήρες πετρελαίου ρωτούν οι πελάτες, χωρίς να ενδιαφέρονται για αντίστοιχα βενζίνης» τόνισε ο κύριος Γιάννης Καλλίγερος, για μια μάρκα που διαθέτει μια πολύ μεγάλη γκάμα μοντέλων σε όλες τις κατηγορίες (sedan, coupe, cabriolet, station-wagon, sport, super-cars, SUV, crossover, 4X4, limo).
Το diesel λοιπόν καλά κρατεί και για τη Mercedes στη χώρα μας.
Όμως όπως έχουμε αναλύσει πολλές φορές η αγορά ενός πετρελαιοκίνητου μοντέλου εάν συμφέρει ή όχι, είναι αποτέλεσμα των ετησίων χλμ.
Εάν λοιπόν τα ετήσια χλμ. δεν ξεπερνούν τα 15.000 χλμ. η επιλογή βενζινοκινητήρων είναι μονόδρομος.
Από εκεί και πάνω τα πετρελαιοκίνητα κερδίζουν έδαφος.