Είστε εδώ

Auto News

Mercedes: Ανανεωμένες οι E-Class Coupe/Convertible

του Γιώργου Ψαρρά

Η ανανέωση στη γκάμα της Mercedes E-Class ολοκληρώνεται με την παρουσίαση των Coupe και Convertible αμαξωμάτων της.

Πάμε λοιπόν να δούμε τις διακριτικές αλλαγές που υπέστησαν οι δίπορτες E-Class. Οι εμπρός προβολείς είναι πιο επίπεδοι, ενώ πλέον είναι στάνταρ Led και προαιρετικά τεχνολογίας Multibeam Led.

Οι μάσκες των ανανεωμένων Ε-Class Coupe και Cabriolet είναι διακοσμημένες με πολλές μικρές επιχρωμιωμένες κουκίδες, ενώ μια γρίλια «στηρίζει» το διάσημο αστέρι της Mercedes στο κέντρο.

Τα πίσω διαιρούμενα, επίσης Led φωτιστικά σώματα, έχουν επανασχεδιασμένη εσωτερική δομή, ενώ το έμβλημα της Mercedes είναι ενσωματωμένο στο πορτμπαγκάζ φιλοξενώντας την κάμερα οπισθοπορείας.

Στην παλέτα των ανανεωμένων Ε-Class Coupe και Cabriolet προστίθενται τέσσερις αποχρώσεις για το αμάξωμα τους, οι οποίες είναι δυο ασημί, μια γκρι και μια κόκκινη. Παράλληλα αμφότερες πατούν σε νέες ζάντες με αεροδυναμική σχεδίαση, οι οποίες συμβάλλουν στην αποδοτικότητα και στη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου.

Ώρα για είσοδο στις καμπίνες τους, όπου η πολυτέλεια εξακολουθεί να έχει τον πρώτο και τον τελευταίο λόγο, ενώ προστέθηκαν νέα διακοσμητικά υλικά από αλουμίνιο και γκρι ξύλο.

Αξίζει να αναφέρουμε ότι όταν ο εκάστοτε οδηγός εισάγει το ύψος του στο σύστημα πολυμέσων MBU, το κάθισμα ρυθμίζεται αυτόματα στη σωστή θέση. Το τιμόνι διαθέτει έναν αισθητήρα δυο ζωνών που αντιλαμβάνεται πότε τα χέρια του οδηγού είναι πάνω σε αυτό, ενώ τοποθετήθηκε κεντρική επιφάνεια αφής αντικαθιστώντας το στρογγυλό περιστροφικό χειριστήριο.

Η γκάμα των πετρελαιοκινητήρων για τις ανανεωμένες Ε-Class Coupe και Cabriolet περιλαμβάνει την E 220 d με τετρακύλινδρο δίλιτρο μηχανικό σύνολο, απόδοσης 194 ίππων και 400 Nm ροπής, σε συνδυασμό προαιρετικά με σύστημα τετρακίνησης (Ε 200 d 4MATIC).

Συνεχίζουμε με τον ισχυρότερο εξακύλινδρο πετρελαιοκινητήρα χωρητικότητας 3.0 λίτρων, απόδοσης 340 ίππων και 700 Nm ροπής, της τετρακίνητης Ε 400 d 4MATIC.

Από πλευράς βενζινοκινητήρων έχουμε την E 200 με τετρακύλινδρο δίλιτρο μοτέρ, με 197 ίππους και 320 Nm ροπής. Σημειώστε ότι σε κάθε περίπτωση το «παρών» δίνει το αυτόματο κιβώτιο εννέα σχέσεων 9G-TRONIC.

Οι κορυφαίες AMG E 53 4MATIC+ Coupe και Cabriolet συνδυάζονται με το ήπιο υβριδικό σύστημα 48V EQ Boost, χρησιμοποιούν εξακύλινδρο κινητήρα 3.0 λίτρων με ισχύ 435 ίππους και ροπή 520 Nm, παρέα με αυτόματο κιβώτιο AMG SPEEDSHIFT TCT 9G.

Η επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα επιτυγχάνεται στην ΑΜG E 53 4MATIC+ Coupe εντός 4,4 δευτ. και στην AMG E 53 4MATIC+ Cabriolet εντός 4,6 δευτ., ενώ και στις δυο περιπτώσεις η μέγιστη ταχύτητα είναι 250 χλμ./ώρα. Στην Ευρώπη οι ανανεωμένες Ε-Class Coupe και Cabriolet θα φτάσουν το φθινόπωρο του τρέχοντος έτους.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.