![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2019/11/2/photon30442f81918.jpg?itok=uc-Tjgqk)
Με αφορμή τη σχετικά πρόσφατη επιστροφή της Mazda στην Ελλάδα, μετά από πολυετή απουσία, έχει ενδιαφέρον να δούμε τις πωλήσεις της ιαπωνικής εταιρείας σε παγκόσμιο επίπεδο σε διάστημα ενός εξαμήνου.
Σύμφωνα λοιπόν με τη Mazda από 1 Απριλίου μέχρι 30 Σεπτεμβρίου 2019 πέτυχε συνολικά 731.0000 πωλήσεις. Στη «γειτονιά» μας την Ευρώπη η Mazda εντός του συγκεκριμένου χρονικού διαστήματος κατέγραψε άνοδο +2%, με τις πωλήσεις της να βρίσκονται στις 121.000 μονάδες.
Η μεγαλύτερη ευρωπαϊκή αγορά για τη Mazda είναι αυτή της Γερμανίας, όπου η αύξηση των πωλήσεων διαμορφώθηκε στο +3% με το αποτέλεσμα να δείχνει 34.000 μονάδες. Ακολουθεί η Βρετανία με άνοδο +9% και 20.000 πωλήσεις. Στην πατρίδα της, την Ιαπωνία, η Mazda τους έξι αυτούς μήνες σημείωσε 98.000 πωλήσεις και στη Βόρεια Αμερική 202.000 πωλήσεις.
Στη Γηραιά Ήπειρο πρόσφατα το Mazda 3 απέκτησε τον επαναστατικό βενζινοκινητήρα Skyactiv-X, ενώ λανσαρίστηκε και το νέο της crossover CX-30. Υπενθυμίζουμε ακόμα ότι πριν λίγες μέρες στο Σαλόνι του Τόκιο γνωρίσαμε το πρώτο αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο παραγωγής της Mazda, το νέο MX-30, η διάθεση του οποίου θα αρχίσει το δεύτερο εξάμηνο του 2020.
Οι εξαμηνιαίες πωλήσεις της Mazda έφεραν έσοδα ύψους 14,1 δισ. ευρώ, με λειτουργικά κέρδη που φτάνουν τα 213,2 εκατ. ευρώ και καθαρά έσοδα που κλείνουν στα 137,1 εκατ. ευρώ. Οι προβλέψεις της Mazda για το οικονομικό έτος που λήγει στις 31 Μαρτίου 2020 έχουν αναπροσαρμοστεί με συνολικό στόχο πωλήσεων 1.550.000 οχημάτων (μειωμένος κατά -8%), λειτουργικά κέρδη ύψους 504 εκατ. ευρώ και καθαρά έσοδα στα 361 εκατ. ευρώ.