![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2019/9/27/photon30053f80643.jpg?itok=a2MhBBJ0)
Τα πλάνα για το μέλλον της αποκαλύπτει η Maserati, η οποία πρόκειται να επενδύσει σε νέα μοντέλα, στην παραγωγική της διαδικασία, στην ηλεκτροκίνηση και στην αυτόνομη οδήγηση.
Σύμφωνα λοιπόν με την ιταλική εταιρεία η γκάμα της θα εμπλουτιστεί με ένα νέο supercar, το οποίο θα είναι γεμάτο τεχνολογίες και θα έχει στο DNA του τα δυναμικά της γονίδια.
Η κατασκευή του θα πραγματοποιηθεί στο εργοστάσιο της που βρίσκεται στη Μόντενα, όπου θα γίνουν αναβαθμίσεις στη γραμμή παραγωγής, ώστε να μπορεί να υποστηρίζει το ηλεκτρικό σύστημα που θα διαθέτει το νέο μοντέλο.
Στη Μόντενα θα εγκαινιαστεί και ένα νέο βαφείο αυτοκινήτων, το οποίο θα έχει χαμηλό περιβαλλοντικό αντίκτυπο, ενώ θα επιτρέπει στους πελάτες να παρακολουθούν τη διαδικασία του βαψίματος. Θα ανοίξει επίσης και ένας νέος χώρος όπου θα μπορούν να εξατομικεύουν το μοντέλο που επέλεξαν.
Παράλληλα στα σκαριά βρίσκεται και ένα νέο SUV, το οποίο θα συναρμολογείται στο εργοστάσιο του Κασίνο, θα ξεχωρίζει για τις καινοτόμες τεχνολογίες του, ενώ για τη δημιουργία της γραμμής παραγωγής του θα επενδυθούν 800 εκατομμύρια ευρώ, με τη λειτουργία της να εκτιμάται ότι θα ξεκινήσει στο τέλος του πρώτου τριμήνου του 2020. Τα πρώτα προ-παραγωγής οχήματα υπολογίζεται ότι θα κυλίσουν από τη γραμμή παραγωγής μέχρι το 2021.
Η μετάβαση προς την ηλεκτροκίνηση για τη Maserati θα ξεκινήσει το 2020 με τη Ghibli, καθώς θα γίνει το πρώτο της υβριδικό μοντέλο, ενώ θα κατασκευάζει στο εργοστάσιο του Τορίνο. Οι GranTurismo και GranCabrio θα είναι τα πρώτα αμιγώς ηλεκτροκίνητα μοντέλα της Maserati, ενώ θα παράγονται στο εργοστάσιο του Τορίνο, όπου η σχετική επένδυση θα φτάσει τα 800 εκατομμύρια ευρώ.
Σχετικά τώρα με τα επερχόμενα ηλεκτροκίνητα μοντέλα της ξεκαθαρίζεται ότι δε θα απωλέσουν τον σπορ χαρακτήρα της Maserati, ενώ θα διαθέτουν μεγάλη αυτονομία και εξαιρετικά γρήγορα επίπεδα φόρτισης.
Έμφαση δίνεται στην απόφαση όλα τα νέα μοντέλα της Maserati να παράγονται στην πατρίδα της, την Ιταλία, χάρη στην επένδυση των 5 δισεκατομμυρίων ευρώ που έχει αποφασίσει ο Όμιλος FCA για τη γειτονική χώρα.
Η βελτίωση του συστήματος “Highway Assist” από το Επίπεδο 2 στο Επίπεδο 3 της αυτόνομης οδήγησης θα επιτρέπει στα οχήματα να κάνουν μόνα τους ελιγμούς εντός και εκτός της λωρίδας κυκλοφορίας στους αυτοκινητόδρομους, αλλά και να οδηγήσουν το όχημα με ασφάλεια στην άκρη του δρόμου σε περίπτωση που ο οδηγός δε μπορεί να ανακτήσει τον έλεγχο.