Είστε εδώ

Auto News

Maserati: Επενδύει σε μοντέλα, εργοστάσια και ηλεκτροκίνηση

του Γιώργου Ψαρρά

Τα πλάνα για το μέλλον της αποκαλύπτει η Maserati, η οποία πρόκειται να επενδύσει σε νέα μοντέλα, στην παραγωγική της διαδικασία, στην ηλεκτροκίνηση και στην αυτόνομη οδήγηση.

Σύμφωνα λοιπόν με την ιταλική εταιρεία η γκάμα της θα εμπλουτιστεί με ένα νέο supercar, το οποίο θα είναι γεμάτο τεχνολογίες και θα έχει στο DNA του τα δυναμικά της γονίδια.

Η κατασκευή του θα πραγματοποιηθεί στο εργοστάσιο της που βρίσκεται στη Μόντενα, όπου θα γίνουν αναβαθμίσεις στη γραμμή παραγωγής, ώστε να μπορεί να υποστηρίζει το ηλεκτρικό σύστημα που θα διαθέτει το νέο μοντέλο.

Στη Μόντενα θα εγκαινιαστεί και ένα νέο βαφείο αυτοκινήτων, το οποίο θα έχει χαμηλό περιβαλλοντικό αντίκτυπο, ενώ θα επιτρέπει στους πελάτες να παρακολουθούν τη διαδικασία του βαψίματος. Θα ανοίξει επίσης και ένας νέος χώρος όπου θα μπορούν να εξατομικεύουν το μοντέλο που επέλεξαν.

Παράλληλα στα σκαριά βρίσκεται και ένα νέο SUV, το οποίο θα συναρμολογείται στο εργοστάσιο του Κασίνο, θα ξεχωρίζει για τις καινοτόμες τεχνολογίες του, ενώ για τη δημιουργία της γραμμής παραγωγής του θα επενδυθούν 800 εκατομμύρια ευρώ, με τη λειτουργία της να εκτιμάται ότι θα ξεκινήσει στο τέλος του πρώτου τριμήνου του 2020. Τα πρώτα προ-παραγωγής οχήματα υπολογίζεται ότι θα κυλίσουν από τη γραμμή παραγωγής μέχρι το 2021.

Η μετάβαση προς την ηλεκτροκίνηση για τη Maserati θα ξεκινήσει το 2020 με τη Ghibli, καθώς θα γίνει το πρώτο της υβριδικό μοντέλο, ενώ θα κατασκευάζει στο εργοστάσιο του Τορίνο. Οι GranTurismo και GranCabrio θα είναι τα πρώτα αμιγώς ηλεκτροκίνητα μοντέλα της Maserati, ενώ θα παράγονται στο εργοστάσιο του Τορίνο, όπου η σχετική επένδυση θα φτάσει τα 800 εκατομμύρια ευρώ.

Σχετικά τώρα με τα επερχόμενα ηλεκτροκίνητα μοντέλα της ξεκαθαρίζεται ότι δε θα απωλέσουν τον σπορ χαρακτήρα της Maserati, ενώ θα διαθέτουν μεγάλη αυτονομία και εξαιρετικά γρήγορα επίπεδα φόρτισης.

Έμφαση δίνεται στην απόφαση όλα τα νέα μοντέλα της Maserati να παράγονται στην πατρίδα της, την Ιταλία, χάρη στην επένδυση των 5 δισεκατομμυρίων ευρώ που έχει αποφασίσει ο Όμιλος FCA για τη γειτονική χώρα.

Η βελτίωση του συστήματος “Highway Assist” από το Επίπεδο 2 στο Επίπεδο 3 της αυτόνομης οδήγησης θα επιτρέπει στα οχήματα να κάνουν μόνα τους ελιγμούς εντός και εκτός της λωρίδας κυκλοφορίας στους αυτοκινητόδρομους, αλλά και να οδηγήσουν το όχημα με ασφάλεια στην άκρη του δρόμου σε περίπτωση που ο οδηγός δε μπορεί να ανακτήσει τον έλεγχο.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.