![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2020/5/13/photon32537f87715.jpg?itok=uhZAei_k)
Μετά από τόσες εβδομάδες απομόνωσης, λόγω της πανδημίας, δεν υπάρχει καλύτερο αντίδοτο στην απαισιοδοξία από μια βόλτα σε έναν παραλιακό δρόμο με το νέο Lexus LC Convertible.
Η υφασμάτινη οροφή του επιβάλλεται να είναι κατεβασμένη, ώστε το ανοιξιάτικο αεράκι να χαϊδεύει απαλά τα μαλλιά και το πρόσωπο μας. Όμως μπορούμε να έχουμε όλες τις εποχές του χρόνου κατεβασμένη την οροφή του νέου LC Convertible;
Σύμφωνα με την ιαπωνική premium εταιρεία η άνεση στην καμπίνα είναι εξασφαλισμένη ανεξάρτητα από τη θερμοκρασία του εξωτερικού περιβάλλοντος, καθώς ένας αισθητήρας στην υφασμάτινη οροφή ανιχνεύει πότε αυτή είναι κλειστή ή ανοιχτή και προσαρμόζεται ανάλογα η απόδοση του κλιματισμού.
Πιο αναλυτικά όταν η οροφή είναι κατεβασμένη παράγοντες όπως, η ποσότητα του ηλιακού φωτός, η εξωτερική θερμοκρασία και η ταχύτητα του νέου LC Convertible χρησιμοποιούνται όλοι για τον υπολογισμό της θερμοκρασίας και της ροής του αέρα από τον κλιματισμό.
Παράλληλα τα προσκέφαλα στα εμπρός καθίσματα διαθέτουν στη βάση τους αεραγωγούς από τους οποίους βγαίνει ζεστός αέρας, ο οποίος κατευθύνεται στην περιοχή του αυχένα, ενώ έχουν σχεδιαστεί έτσι ώστε να είναι στο σωστό ύψος ανεξάρτητα από το ανάστημα των επιβατών.
Η λειτουργία των εν λόγω αεραγωγών μπορεί να ξεκινήσει αυτόματα ή χειροκίνητα, ενώ ο επιβάτης μπορεί να διαλέξει ανάμεσα σε τρία επίπεδα ροής τους ζεστού αέρα στον αυχένα του. Αυτόματα μπορεί να ενεργοποιηθεί επίσης η θέρμανση των εμπρός καθισμάτων και του τιμονιού. Αναγνωρίζεται ακόμη πότε το κάθισμα συνοδηγού είναι άδειο, απενεργοποιώντας τις πηγές θέρμανσης του για εξοικονόμηση ενέργειας.
Επειδή Lexus σημαίνει έμφαση και στην παραμικρή λεπτομέρεια η ροή του αέρα από τον κλιματισμό έχει αυξηθεί ελαφρώς σε ορισμένα σημεία για επιπλέον ζεστασιά, όπως το πίσω μέρος των χεριών του οδηγού στο τιμόνι.
Παρατηρήστε επίσης ένα μικρό διαφανές αντιανεμικό πλαίσιο, το οποίο αναπτύσσεται πίσω από τα πίσω καθίσματα. Ανήκει στο στάνταρ εξοπλισμό υπόσχεται να διατηρεί αρκετά ήσυχη την καμπίνα για τις συνομιλίες των επιβατών σε ταχύτητας έως περίπου 60 χλμ./ώρα, ενώ μειώνει τη ροή αέρα γύρω από τα πρόσωπα τους σχεδόν 20%.
Προαιρετικός είναι ο ανεμοθραύστης στα πίσω καθίσματα, κατάλληλος για υψηλότερες ταχύτητες, καθώς μειώνει και τη ροή του αέρα γύρω από το κεφάλια περίπου 67% με ταχύτητα 100 χλμ./ώρα, ωστόσο δεν επιτρέπει τη μεταφορά πίσω επιβατών.