Είστε εδώ

Auto News

Lexus LC:Με αέρα ή κρύο κατεβάστε την οροφή άφοβα

του Γιώργου Ψαρρά

Μετά από τόσες εβδομάδες απομόνωσης, λόγω της πανδημίας, δεν υπάρχει καλύτερο αντίδοτο στην απαισιοδοξία από μια βόλτα σε έναν παραλιακό δρόμο με το νέο Lexus LC Convertible.

Η υφασμάτινη οροφή του επιβάλλεται να είναι κατεβασμένη, ώστε το ανοιξιάτικο αεράκι να χαϊδεύει απαλά τα μαλλιά και το πρόσωπο μας. Όμως μπορούμε να έχουμε όλες τις εποχές του χρόνου κατεβασμένη την οροφή του νέου LC Convertible;

Σύμφωνα με την ιαπωνική premium εταιρεία η άνεση στην καμπίνα είναι εξασφαλισμένη ανεξάρτητα από τη θερμοκρασία του εξωτερικού περιβάλλοντος, καθώς ένας αισθητήρας στην υφασμάτινη οροφή ανιχνεύει πότε αυτή είναι κλειστή ή ανοιχτή και προσαρμόζεται ανάλογα η απόδοση του κλιματισμού.

Πιο αναλυτικά όταν η οροφή είναι κατεβασμένη παράγοντες όπως, η ποσότητα του ηλιακού φωτός, η εξωτερική θερμοκρασία και η ταχύτητα του νέου LC Convertible χρησιμοποιούνται όλοι για τον υπολογισμό της θερμοκρασίας και της ροής του αέρα από τον κλιματισμό.

Παράλληλα τα προσκέφαλα στα εμπρός καθίσματα διαθέτουν στη βάση τους αεραγωγούς από τους οποίους βγαίνει ζεστός αέρας, ο οποίος κατευθύνεται στην περιοχή του αυχένα, ενώ έχουν σχεδιαστεί έτσι ώστε να είναι στο σωστό ύψος ανεξάρτητα από το ανάστημα των επιβατών.

Η λειτουργία των εν λόγω αεραγωγών μπορεί να ξεκινήσει αυτόματα ή χειροκίνητα, ενώ ο επιβάτης μπορεί να διαλέξει ανάμεσα σε τρία επίπεδα ροής τους ζεστού αέρα στον αυχένα του. Αυτόματα μπορεί να ενεργοποιηθεί επίσης η θέρμανση των εμπρός καθισμάτων και του τιμονιού. Αναγνωρίζεται ακόμη πότε το κάθισμα συνοδηγού είναι άδειο, απενεργοποιώντας τις πηγές θέρμανσης του  για εξοικονόμηση ενέργειας.

Επειδή Lexus σημαίνει έμφαση και στην παραμικρή λεπτομέρεια η ροή του αέρα από τον κλιματισμό έχει αυξηθεί ελαφρώς σε ορισμένα σημεία για επιπλέον ζεστασιά, όπως το πίσω μέρος των χεριών του οδηγού στο τιμόνι.

Παρατηρήστε επίσης ένα μικρό διαφανές αντιανεμικό πλαίσιο, το οποίο αναπτύσσεται πίσω από τα πίσω καθίσματα. Ανήκει στο στάνταρ εξοπλισμό υπόσχεται να διατηρεί αρκετά ήσυχη την καμπίνα για τις συνομιλίες των επιβατών σε ταχύτητας έως περίπου 60 χλμ./ώρα, ενώ μειώνει τη ροή αέρα γύρω από τα πρόσωπα τους σχεδόν 20%.

Προαιρετικός είναι ο ανεμοθραύστης στα πίσω καθίσματα, κατάλληλος για υψηλότερες ταχύτητες, καθώς μειώνει και τη ροή του αέρα γύρω από το κεφάλια περίπου 67% με ταχύτητα 100 χλμ./ώρα, ωστόσο δεν επιτρέπει τη μεταφορά πίσω επιβατών.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.