Είστε εδώ

Auto News

Lexus LC: Ανοιγοκλείνοντας 18.000 φορές την οροφή

του Γιώργου Ψαρρά

Τον ερχόμενο Ιούλιο η Lexus θα λανσάρει το νέο LC Convertible, με τον καλοκαιρινό ήλιο να «ανυπομονεί» να λούσει με φως την καμπίνα του.

Πρόκειται για το πρώτο μοντέλο της ιαπωνικής premium εταιρείας με μαλακή οροφή, ωστόσο οι μηχανικοί της Lexus φρόντισαν να δώσουν το καλύτερο αποτέλεσμα. Πάμε λοιπόν να μάθουμε μερικές ενδιαφέρουσες πληροφορίες για την οροφή του νέου LC Convertible.

Σύμφωνα με την Lexus ο μηχανισμός ηλεκτρικής αναδίπλωσης της οροφής στα περισσότερα cabrio μοντέλα μετά από μια δεκαετία συνήθως εμφανίζει κάποια βλάβη. Επειδή όμως Lexus σημαίνει και αξιοπιστία η οροφή του νέου LC Convertible δοκιμάστηκε και απέδειξε ότι μόνο μετά από περίπου 18.000 κύκλους ανοίγματος και κλεισίματος μπορεί να εμφανίσει ένα μικρό, αλλά ασήμαντο πρόβλημα.

Παράλληλα ελέγχθηκε ότι ο μηχανισμός της οροφής εξακολουθεί να λειτουργεί σωστά ακόμα και σε χαμηλότατες θερμοκρασίες ψύξης και χιονιού. Η πολυεπίπεδη μαλακή οροφή του νέου LC Convertible υπόσχεται, όταν είναι κλειστή προφανώς, ηχομόνωση της καμπίνας και απαλλαγή από κραδασμούς.

Ήσυχη και αποτελεσματική χαρακτηρίζεται από τη Lexus και η λειτουργία του μηχανισμού ανοίγματος-κλεισίματος της οροφής. Στο σημείο αυτό να πούμε ότι η οροφή χρειάζεται μόλις 15 δευτ. για να ανοίξει ή να κλείσει, ακόμα και εν κινήσει, αρκεί η ταχύτητα του νέου LC Convertible να μην υπερβαίνει τα 50 χλμ./ώρα. Οι σχετικές δοκιμές πραγματοποιήθηκαν μέσα στην αεροδυναμική σήραγγα της Lexus.

Στόχος ήταν το Convertible LC να είναι εξίσου γρήγορο με το Coupe, ενώ στην πίστα εξελίχτηκε ώστε να μπορεί να αναπτύξει την ίδια τελική ταχύτητα τόσο με κλειστή όσο και με ανοιχτή οροφή.

Η Lexus χρησιμοποίησε ένα σπάνιο συνδυασμό μαγνησίου και αλουμινίου για να μειώσει το βάρος του πλαισίου της οροφής στο ελάχιστο, ενώ επιτυγχάνεται χαμηλότερο κέντρο βάρους σε σύγκριση με το Coupe LC.

Ο χώρος αποσκευών πληρώνει συνήθως στα cabrio μοντέλα βαρύ «τίμημα», καθώς συρρικνώνεται, ώστε να χωράει και η αναδιπλούμενη οροφή. Στο νέο LC Convertible όμως το πορτμπαγκάζ διατηρείται στα 172 λίτρα, όπως στο Coupe, χάρη στον έξυπνο σχεδιασμό που επιτρέπει την αποθήκευση της οροφής ανάμεσα από την πίσω ανάρτηση και το μηχανισμό αναδίπλωσης, ο οποίος εκμεταλλεύεται τον κενό χώρο πίσω από τα πίσω καθίσματα.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.