![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2020/5/2/photon32411f87252.jpg?itok=_auARopd)
Τον ερχόμενο Ιούλιο η Lexus θα λανσάρει το νέο LC Convertible, με τον καλοκαιρινό ήλιο να «ανυπομονεί» να λούσει με φως την καμπίνα του.
Πρόκειται για το πρώτο μοντέλο της ιαπωνικής premium εταιρείας με μαλακή οροφή, ωστόσο οι μηχανικοί της Lexus φρόντισαν να δώσουν το καλύτερο αποτέλεσμα. Πάμε λοιπόν να μάθουμε μερικές ενδιαφέρουσες πληροφορίες για την οροφή του νέου LC Convertible.
Σύμφωνα με την Lexus ο μηχανισμός ηλεκτρικής αναδίπλωσης της οροφής στα περισσότερα cabrio μοντέλα μετά από μια δεκαετία συνήθως εμφανίζει κάποια βλάβη. Επειδή όμως Lexus σημαίνει και αξιοπιστία η οροφή του νέου LC Convertible δοκιμάστηκε και απέδειξε ότι μόνο μετά από περίπου 18.000 κύκλους ανοίγματος και κλεισίματος μπορεί να εμφανίσει ένα μικρό, αλλά ασήμαντο πρόβλημα.
Παράλληλα ελέγχθηκε ότι ο μηχανισμός της οροφής εξακολουθεί να λειτουργεί σωστά ακόμα και σε χαμηλότατες θερμοκρασίες ψύξης και χιονιού. Η πολυεπίπεδη μαλακή οροφή του νέου LC Convertible υπόσχεται, όταν είναι κλειστή προφανώς, ηχομόνωση της καμπίνας και απαλλαγή από κραδασμούς.
Ήσυχη και αποτελεσματική χαρακτηρίζεται από τη Lexus και η λειτουργία του μηχανισμού ανοίγματος-κλεισίματος της οροφής. Στο σημείο αυτό να πούμε ότι η οροφή χρειάζεται μόλις 15 δευτ. για να ανοίξει ή να κλείσει, ακόμα και εν κινήσει, αρκεί η ταχύτητα του νέου LC Convertible να μην υπερβαίνει τα 50 χλμ./ώρα. Οι σχετικές δοκιμές πραγματοποιήθηκαν μέσα στην αεροδυναμική σήραγγα της Lexus.
Στόχος ήταν το Convertible LC να είναι εξίσου γρήγορο με το Coupe, ενώ στην πίστα εξελίχτηκε ώστε να μπορεί να αναπτύξει την ίδια τελική ταχύτητα τόσο με κλειστή όσο και με ανοιχτή οροφή.
Η Lexus χρησιμοποίησε ένα σπάνιο συνδυασμό μαγνησίου και αλουμινίου για να μειώσει το βάρος του πλαισίου της οροφής στο ελάχιστο, ενώ επιτυγχάνεται χαμηλότερο κέντρο βάρους σε σύγκριση με το Coupe LC.
Ο χώρος αποσκευών πληρώνει συνήθως στα cabrio μοντέλα βαρύ «τίμημα», καθώς συρρικνώνεται, ώστε να χωράει και η αναδιπλούμενη οροφή. Στο νέο LC Convertible όμως το πορτμπαγκάζ διατηρείται στα 172 λίτρα, όπως στο Coupe, χάρη στον έξυπνο σχεδιασμό που επιτρέπει την αποθήκευση της οροφής ανάμεσα από την πίσω ανάρτηση και το μηχανισμό αναδίπλωσης, ο οποίος εκμεταλλεύεται τον κενό χώρο πίσω από τα πίσω καθίσματα.