Είστε εδώ

Auto News

Land Rover: Τι γυρεύει το νέο Defender στο Νίρμπουργκρινγκ; (vid)

του Σωτήριου Χάλλα

Η Land Rover ετοιμάζεται σταδιακά να επαναφέρει στον παγκόσμιο αυτοκινητιστικό χάρτη το εμβληματικό όνομα του Defender, με ένα μοντέλο το οποίο έχει πάρα πολλές διαφορές με τον προκάτοχό του.

Στο πλαίσιο της ανάπτυξης του νέου Defender η βρετανική εταιρεία το υποβάλει σε δοκιμές στην πίστα του Νίρμπουργκρινγκ. Εκ πρώτης όψεως μπορεί οι δοκιμές σε πίστα να δείχνουν παράταιρες για ένα μοντέλο με τον χαρακτήρα του Defender όμως στην εποχή που ζούμε, το κοινό ζητάει καλή συμπεριφορά και στην άσφαλτο, ακόμα και από μοντέλα με ξεκάθαρο εκτός δρόμου προσανατολισμό.

Το Defender δοκιμάζεται σε δύο εκδόσεις, μία με κοντό μεταξόνιο και μία με μακρύ (SWB και LWB από τις λέξεις Short WheelBase και Long WheelBase).

Τα επίπεδα εξοπλισμού αναμένεται να είναι κοινά ανάμεσα στις δύο εκδόσεις και ανάλογα με την επιλογή του υποψήφιου αγοραστή θα υπάρχουν, νέο σύστημα infotainment, ψηφιακός πίνακας οργάνων, διζωνικός κλιματισμός και χειριστήρια για την προσαρμογή των οδηγικών προφίλ και του ύψους τα ανάρτησης.

Προς το παρόν δε γνωρίζουμε πολλά για την εξωτερική εμφάνιση αφού το αυτοκίνητο δοκιμών καλυπτόταν πλήρως από καμουφλάζ αλλά δεν είναι δύσκολο να καταλάβουμε ότι το σχήμα θα είναι αρκετά τετραγωνισμένο. Με την παρουσίαση να είναι προγραμματισμένη για το τέλος του έτους, όσο περνάει ο καιρός θα βλέπουμε ολοένα και πιο αποκαλυπτικά καρέ.

Χάρη στην πλατφόρμα MLA που χρησιμοποιεί το νέο Defender θα μπορεί να εφοδιαστεί με ήπια υβριδικά, plug-in υβριδικά αλλά και αμιγώς ηλεκτρικά κινητήρια σύνολα, πέραν των κλασικών κινητήρων βενζίνης και πετρελαίου, ωστόσο, η αμιγώς ηλεκτρική έκδοση δείχνει να έχει πολύ μικρές πιθανότητες.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.