![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2019/7/30/photon29512f79078.jpg?itok=_SpeGEkL)
Η Land Rover ετοιμάζεται σταδιακά να επαναφέρει στον παγκόσμιο αυτοκινητιστικό χάρτη το εμβληματικό όνομα του Defender, με ένα μοντέλο το οποίο έχει πάρα πολλές διαφορές με τον προκάτοχό του.
Στο πλαίσιο της ανάπτυξης του νέου Defender η βρετανική εταιρεία το υποβάλει σε δοκιμές στην πίστα του Νίρμπουργκρινγκ. Εκ πρώτης όψεως μπορεί οι δοκιμές σε πίστα να δείχνουν παράταιρες για ένα μοντέλο με τον χαρακτήρα του Defender όμως στην εποχή που ζούμε, το κοινό ζητάει καλή συμπεριφορά και στην άσφαλτο, ακόμα και από μοντέλα με ξεκάθαρο εκτός δρόμου προσανατολισμό.
Το Defender δοκιμάζεται σε δύο εκδόσεις, μία με κοντό μεταξόνιο και μία με μακρύ (SWB και LWB από τις λέξεις Short WheelBase και Long WheelBase).
Τα επίπεδα εξοπλισμού αναμένεται να είναι κοινά ανάμεσα στις δύο εκδόσεις και ανάλογα με την επιλογή του υποψήφιου αγοραστή θα υπάρχουν, νέο σύστημα infotainment, ψηφιακός πίνακας οργάνων, διζωνικός κλιματισμός και χειριστήρια για την προσαρμογή των οδηγικών προφίλ και του ύψους τα ανάρτησης.
Προς το παρόν δε γνωρίζουμε πολλά για την εξωτερική εμφάνιση αφού το αυτοκίνητο δοκιμών καλυπτόταν πλήρως από καμουφλάζ αλλά δεν είναι δύσκολο να καταλάβουμε ότι το σχήμα θα είναι αρκετά τετραγωνισμένο. Με την παρουσίαση να είναι προγραμματισμένη για το τέλος του έτους, όσο περνάει ο καιρός θα βλέπουμε ολοένα και πιο αποκαλυπτικά καρέ.
Χάρη στην πλατφόρμα MLA που χρησιμοποιεί το νέο Defender θα μπορεί να εφοδιαστεί με ήπια υβριδικά, plug-in υβριδικά αλλά και αμιγώς ηλεκτρικά κινητήρια σύνολα, πέραν των κλασικών κινητήρων βενζίνης και πετρελαίου, ωστόσο, η αμιγώς ηλεκτρική έκδοση δείχνει να έχει πολύ μικρές πιθανότητες.