Είστε εδώ

Auto News

Kia: Νέο ήπιο υβριδικό σύστημα με πετρελαιοκινητήρα

του Γιώργου Ψαρρά

Ένα νέο ήπιο υβριδικό σύστημα ετοιμάζεται να λανσάρει η Kia το δεύτερο εξάμηνο του 2018.

Ο λόγος για το επονομαζόμενο EcoDynamics+ το οποίο σύμφωνα με την κορεάτικη εταιρία θα συνδυάζει γεννήτρια που συλλέγει κινητική ενέργεια όταν επιβραδύνει το όχημα ώστε να επαναφορτίζεται η μπαταρία των 48 Volt που βρίσκεται τοποθετημένη κάτω από το δάπεδο του πορτμπαγκάζ.

Παράλληλα η Kia αναφέρει ότι το συμπαγές μέγεθος από τα εξαρτήματα του νέου ήπιου υβριδικού συστήματος EcoDynamics+ επιτρέπουν τη χρήση του σε υπάρχοντα οχήματα και πλατφόρμες, ενώ δεν περιορίζει τους διαθέσιμους χώρους και την πρακτικότητα.

Το ήπιο υβριδικό σύστημα EcoDynamics+ ελέγχεται από μια προηγμένη ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου (ECU), η οποία υπολογίζει την αποδοτικότερη χρήση της διαθέσιμης ενέργειας και προσαρμόζεται αναλόγως, λαμβάνοντας υπόψη την ποσότητα φορτίου που υπάρχει κάθε στιγμή στις μπαταριές.

Στα θετικά του νέου ήπιου υβριδικού συστήματος EcoDynamics+ περιλαμβάνεται η μείωση των εκπεμπόμενων C02 με τη χρήση καταλύτη SCR, η ενίσχυση της επιτάχυνσης χάρη στην ηλεκτρική ενέργεια, το γεγονός ότι δεν χρειάζεται μπει στην πρίζα για να φορτίσει, ενώ συνδυάζεται με μηχανικό και αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων  

Το μοντέλο που θα εγκαινιάσει το ήπιο υβριδικό σύστημα EcoDynamics+ της Kia είναι το Sportage και αυτό θα συμβεί αργότερα εντός του τρέχοντος έτους. Έπειτα θα ακολουθήσει το Ceed τρίτης γενιάς το 2019. Το πλάνο της Kia προβλέπει το λανσάρισμα 16 νέων μοντέλων μέχρι το 2025, στα οποία συμπεριλαμβάνονται πέντε υβριδικά, πέντε plug-in υβριδικά, πέντε ηλεκτροκίνητα και το 2020 ένα υδρογονοκίνητο.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.