![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2018/8/24/photon26250f68934.jpg?itok=xZT50M79)
Η αυτόνομη οδήγηση επεκτείνεται κάθε μέρα και περισσότερο και παρά το γεγονός ότι μέχρι τώρα η χώρα στην οποία γίνονταν οι περισσότερες δοκιμές ήταν οι Η.Π.Α. σταδιακά και η Ευρώπη αρχίζει να μειώνει τις αντιστάσεις της.
Αντιπροσωπευτικό δείγμα γραφής αποτελεί η Ιταλία η οποία επέτρεψε στη Fiat να ξεκινήσει δοκιμές στο δημόσιο οδικό δίκτυο της χώρας αφού καθόρισε πλέον το πλαίσιο μέσα στο οποίο θα γίνονται τέτοια test.
Συγκεκριμένα, η συμφωνία προς το παρόν προβλέπει ότι οι δοκιμές θα γίνονται στην περιοχή του Τορίνο όπου βρίσκεται η έδρα της ιταλικής εταιρείας με τη Fiat να έχει ζητήσει άδεια για οχήματα με αυτονομία επιπέδου 3.
Φυσικά η Fiat έχει ξεκινήσει εδώ και πολύ καιρό τις δοκιμές των ημιαυτόνομων οχημάτων της όμως μέχρι τώρα ήταν αναγκασμένη να τις πραγματοποιεί μόνο στην ιδιωτική της πίστα στο Balocco αφού δεν υπήρχε το νομικό πλαίσιο για την κυκλοφορία τους σε δημόσιους δρόμους.
Οι Ιταλοί έχουν παραγγείλει 62.000 αυτοκίνητα εξοπλισμένα με συστήματα αυτονομίας από τη Waymo η οποία είναι το παρακλάδι της Google που ασχολείται με την αυτόνομη οδήγηση ενώ και οι ίδιοι σταδιακά εξοπλίζουν κάποια μοντέλα τους με συστήματα όπως το ενεργό σύστημα ελέγχου ταχύτητας και το αυτόματο σύστημα υποβοήθησης πέδησης.
Πόσο θα επιταχυνθεί ο ρυθμός εξέλιξης της αυτόνομης οδήγησης για τους Ιταλούς μετά από αυτή την εξέλιξη;