![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2018/1/10/photon23809f62002.jpg?itok=qHzmKeqk)
Μέχρι στιγμής, όποτε χρησιμοποιούμε μια οθόνη συνήθως αυτό συνοδεύεται από διαφημίσεις, είτε πρόκειται για τηλεόραση, είτε για το smartphone μας, είτε για κάποιο tablet ή οτιδήποτε άλλο. Από τις λίγες οθόνες που δεν προβάλλουν διαφημίσεις είναι αυτές των αυτοκινήτων μας και αυτό πρόκειται να αλλάξει στο μέλλον.
Μια εταιρεία με έδρα στην Καλιφόρνια η οποία ονομάζεται Telenav έχει ξεκινήσει ήδη συνεργασίες με αυτοκινητοβιομηχανίες όπως η Ford, η General Motors και η Toyota ώστε στις οθόνες των αυτοκινήτων που παράγουν να προβάλλονται διαφημίσεις.
Οι χρήστες των αυτοκινήτων, σαν αντάλλαγμα για τις διαφημίσεις θα έχουν χαμηλότερες ή ακόμα και μηδαμινές χρεώσεις σε ό,τι έχει να κάνει με το ίντερνετ στο αυτοκίνητο όπως διαθέσιμα δεδομένα, ψηφιακό περιεχόμενο, προγράμματα και υπηρεσίες στο cloud.
Βέβαια, προκειμένου να μην αποσπάται η προσοχή του οδηγού αυτές οι διαφημίσεις θα προβάλλονται μόνο κατά το άναμμα και σβήσιμο του αυτοκινήτου και σε περιπτώσεις που είναι ακινητοποιημένο όπως στα φανάρια.
Αυτό είναι ένα πρόβλημα για τους διαφημιστές το οποίο θα λυθεί όταν θα επικρατήσουν τα αυτόνομα αυτοκίνητα. Επίσης, τουλάχιστον στο αρχικό στάδιο, οι διαφημίσεις θα είναι χωρίς ήχο και οι περισσότερες δε θα έχουν ούτε κίνηση κάτι που θα αλλάζει σταδιακά.
Οι διαφημίσεις θα προβάλλουν περιεχόμενο το οποίο θα σχετίζεται με την τοποθεσία και τα ενδιαφέροντα του χρήστη όπως κάποιο κατάστημα γρήγορου φαγητού το οποίο θα έχει έκπτωση και θα βρίσκεται στο δρομολόγιο από τη δουλειά στο σπίτι ή κάποιο βενζινάδικο όταν η στάθμη καυσίμου θα είναι χαμηλή.