![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2020/2/26/photon31692f85235.jpg?itok=vbznktb-)
Από τις 5 Μαρτίου το κοινό θα έχει την ευκαιρία να δει από κοντά τις αλλαγές που έχει κάνει η Hyundai στις ανανεωμένες εκδόσεις του i30, όμως μέχρι τότε μπορούμε να ρίξουμε μια ματιά στις εικόνες και τα βίντεο που είδαν το φως της δημοσιότητας.
Αυτό που παρατηρούμε είναι ότι οι διαφοροποιήσεις στην εμφάνιση είναι μικρές, όπως συνηθίζουν οι εταιρείες όταν κάνουν facelift σε κάποιο μοντέλο.
Στο εμπρός μέρος η γρίλια έχει μεγαλώσει και έχει αποκτήσει πιο περίπλοκο μοτίβο, ενώ τα LED φώτα ημέρας έχουν σχήμα που θυμίζει το γράμμα V, στοιχείο που τραβάει την προσοχή. Στο πίσω μέρος συναντάμε και πάλι το γράμμα V στα φωτιστικά σώματα, καθώς και ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα με σκοπό τη βελτίωση της αεροδυναμικής απόδοσης.
Εκτός από τις παραπάνω, αλλαγές έχουν γίνει και στις εκδόσεις που φέρουν το πακέτο N Line, με τις κυριότερες να είναι η ακόμα μεγαλύτερη γρίλια και ο επανασχεδιασμένος διαχύτης. Μηχανολογικά, οι αναρτήσεις έχουν διαφορετικές ρυθμίσεις όπως και το σύστημα διεύθυνσης.
Νέα στοιχεία υπάρχουν και στην καμπίνα του ανανεωμένου i30. Από τις σημαντικότερες είναι η οθόνη του infotainment που πλέον έφτασε τις 10.25 ίντσες, ενώ και ο πίνακας οργάνων έχει οθόνη με διαγώνιο εφτά ιντσών. Φυσικά τα πρότυπα Android Auto και Apple CarPlay είναι διαθέσιμα. Μάλιστα, από το καλοκαίρι θα υπάρχει η δυνατότητα χρήσης τους ασύρματα. Έτσι, ο οδηγός δε θα χρειάζεται κανένα καλώδιο αφού στην καμπίνα συναντάμε και ασύρματη φόρτιση.
Όσον αφορά τους κινητήρες οι επιλογές περιλαμβάνουν το T-GDI σύνολο 1.0 λίτρου με τους 120 ίππους σε συνδυασμό με εξάρι χειροκίνητο ή εφτάρι αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Επιπλέον, το ίδιο σύνολο μπορεί να συνδυαστεί με ήπια υβριδικό σύστημα που θα λειτουργεί στα 48 Volts. Σε αυτή την περίπτωση υπάρχει ακόμα μία επιλογή σχετικά με το κιβώτιο ταχυτήτων, το οποίο μπορεί να είναι “έξυπνο” χειροκίνητο έξι σχέσεων. Αυτό σημαίνει πως όταν ο οδηγός σηκώνει το πόδι από το γκάζι, κινητήρας και κιβώτιο αποσυμπλέκονται, ώστε ο πρώτος να λειτουργεί με τις στροφές που έχει στο ρελαντί ή ακόμα και να σβήσει εντελώς.
Το ανανεωμένο i30 θα προσφέρει και μία diesel επιλογή στα 1.6 λίτρα που χρησιμοποιεί ήπια υβριδικό σύστημα, με την απόδοση να φτάνει τους 136 ίππους.
Τέλος, στην κορυφή όσον αφορά την ισχύ, αν εξαιρέσουμε την έκδοση i30 N, βρίσκεται ο T-GDI κινητήρας των 1.5 λίτρων με ήπια υβριδικό σύστημα που αποδίδει 160 ίππους και συνδυάζεται με χειροκίνητο εξάρι ή αυτόματο εφτάρι κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.
Φυσικά η λίστα των συστημάτων ασφαλείας είναι εκτενέστατη. Ορισμένα από αυτά είναι η διατήρηση στη λωρίδα κυκλοφορίας, η αποφυγή οπίσθιας σύγκρουσης, η αποφυγής εμπρόσθιας σύγκρουσης με εντοπισμό πεζών, η ειδοποίηση κόπωσης οδηγού, η αυτόματη χρήση της μεγάλης σκάλας και η ειδοποίηση σχετικά με τα όρια ταχύτητας.