Είστε εδώ

Auto News

Hyundai: Το i30 ανανεώθηκε! Δείτε τις αλλαγές

του Σωτήριου Χάλλα

Από τις 5 Μαρτίου το κοινό θα έχει την ευκαιρία να δει από κοντά τις αλλαγές που έχει κάνει η Hyundai στις ανανεωμένες εκδόσεις του i30, όμως μέχρι τότε μπορούμε να ρίξουμε μια ματιά στις εικόνες και τα βίντεο που είδαν το φως της δημοσιότητας.

Αυτό που παρατηρούμε είναι ότι οι διαφοροποιήσεις στην εμφάνιση είναι μικρές, όπως συνηθίζουν οι εταιρείες όταν κάνουν facelift σε κάποιο μοντέλο.

Στο εμπρός μέρος η γρίλια έχει μεγαλώσει και έχει αποκτήσει πιο περίπλοκο μοτίβο, ενώ τα LED φώτα ημέρας έχουν σχήμα που θυμίζει το γράμμα V, στοιχείο που τραβάει την προσοχή. Στο πίσω μέρος συναντάμε και πάλι το γράμμα V στα φωτιστικά σώματα, καθώς και ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα με σκοπό τη βελτίωση της αεροδυναμικής απόδοσης.

Εκτός από τις παραπάνω, αλλαγές έχουν γίνει και στις εκδόσεις που φέρουν το πακέτο N Line, με τις κυριότερες να είναι η ακόμα μεγαλύτερη γρίλια και ο επανασχεδιασμένος διαχύτης. Μηχανολογικά, οι αναρτήσεις έχουν διαφορετικές ρυθμίσεις όπως και το σύστημα διεύθυνσης.

Νέα στοιχεία υπάρχουν και στην καμπίνα του ανανεωμένου i30. Από τις σημαντικότερες είναι η οθόνη του infotainment που πλέον έφτασε τις 10.25 ίντσες, ενώ και ο πίνακας οργάνων έχει οθόνη με διαγώνιο εφτά ιντσών. Φυσικά τα πρότυπα Android Auto και Apple CarPlay είναι διαθέσιμα. Μάλιστα, από το καλοκαίρι θα υπάρχει η δυνατότητα χρήσης τους ασύρματα. Έτσι, ο οδηγός δε θα χρειάζεται κανένα καλώδιο αφού στην καμπίνα συναντάμε και ασύρματη φόρτιση.

Όσον αφορά τους κινητήρες οι επιλογές περιλαμβάνουν το T-GDI σύνολο 1.0 λίτρου με τους 120 ίππους σε συνδυασμό με εξάρι χειροκίνητο ή εφτάρι αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Επιπλέον, το ίδιο σύνολο μπορεί να συνδυαστεί με ήπια υβριδικό σύστημα που θα λειτουργεί στα 48 Volts. Σε αυτή την περίπτωση υπάρχει ακόμα μία επιλογή σχετικά με το κιβώτιο ταχυτήτων, το οποίο μπορεί να είναι “έξυπνο” χειροκίνητο έξι σχέσεων. Αυτό σημαίνει πως όταν ο οδηγός σηκώνει το πόδι από το γκάζι, κινητήρας και κιβώτιο αποσυμπλέκονται, ώστε ο πρώτος να λειτουργεί με τις στροφές που έχει στο ρελαντί ή ακόμα και να σβήσει εντελώς.

Το ανανεωμένο i30  θα προσφέρει και μία diesel επιλογή στα 1.6 λίτρα που χρησιμοποιεί ήπια υβριδικό σύστημα, με την απόδοση να φτάνει τους 136 ίππους.

Τέλος, στην κορυφή όσον αφορά την ισχύ, αν εξαιρέσουμε την έκδοση i30 N, βρίσκεται ο T-GDI κινητήρας των 1.5 λίτρων με ήπια υβριδικό σύστημα που αποδίδει 160 ίππους και συνδυάζεται με χειροκίνητο εξάρι ή αυτόματο εφτάρι κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.

Φυσικά η λίστα των συστημάτων ασφαλείας είναι εκτενέστατη. Ορισμένα από αυτά είναι η διατήρηση στη λωρίδα κυκλοφορίας, η αποφυγή οπίσθιας σύγκρουσης, η αποφυγής εμπρόσθιας σύγκρουσης με εντοπισμό πεζών, η ειδοποίηση κόπωσης οδηγού, η αυτόματη χρήση της μεγάλης σκάλας και η ειδοποίηση σχετικά με τα όρια ταχύτητας.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.