![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2020/4/7/photon32159f86556.jpg?itok=7q0g6jM7)
Έμπρακτα αποφάσισε να δείξει τη στήριξη στους πελάτες της η Hyundai σε παγκόσμιο μάλιστα επίπεδο, στο πλαίσιο των δράσεων της για την αντιμετώπιση της πανδημίας.
Σύμφωνα λοιπόν με την κορεάτικη εταιρεία επεκτείνεται μέχρι και 3 μήνες η εργοστασιακή εγγύηση όσων οχηµάτων της λήγει μεταξύ Μαρτίου και Ιουνίου 2020. Η εν λόγω πρωτοβουλία της Hyundai αφορά πάνω από 1,2 εκατομμύρια οχήματα σε 175 χώρες.
Στόχος της Hyundai είναι να υποστηρίξει τους πελάτες της την κρίσιμη αυτή περίοδο και να διασφαλίσει τη λειτουργικότητα των οχημάτων τους σε περίπτωση που χρειαστούν επισκευή ή σέρβις. Χαρακτηριστικά αναφέρεται ότι η Hyundai ενδιαφέρεται για την ασφάλεια και την υγεία όχι μόνο των πελατών, αλλά και των οχημάτων τους.
Διευκρινίζεται ότι η παράταση της εργοστασιακής εγγύησης δίνεται μέχρι 30 Ιουνίου 2020, ενώ η επέκταση της μπορεί να διαφέρει ανάλογα με τη χώρα. Στην Αμερική αφορά τα οχήματα με εγγύηση 5 ετών/96.500 χλμ. ή 10 ετών/160.900 χλμ., ενώ θα υπάρξει σχετική ενημέρωση των πελατών. Οι περισσότεροι εκθεσιακοί χώροι της Hyundai στην απέναντι πλευρά του Ατλαντικού έχουν κλείσει, ωστόσο πολλά επίσημα συνεργεία της παραμένουν ανοιχτά.