Είστε εδώ

Auto News

Hyundai i10: Θα γίνει ηλεκτρικό; Αν ναι, πότε;

του Σωτήριου Χάλλα

Η Hyundai παρουσίασε πριν λίγο καιρό την τρίτη γενιά του i10, του οποίου η γκάμα των κινητήρων περιλαμβάνει σύνολα βενζίνης, πετρελαίου αλλά και υγραερίου, ωστόσο με την ηλεκτροκίνηση να υιοθετείται σε ολοένα και μεγαλύτερο βαθμό, γεννάται η απορία αν θα δούμε το μοντέλο πόλης των Κορεατών, να κινείται αποκλειστικά με μπαταρία.

Η απάντηση που έδωσε στο σχετικό ερώτημα ο υπεύθυνος προϊόντων και τιμών, Ραφ Φαν Λούφεν, είναι ότι αυτό το σενάριο συγκεντρώνει μικρές πιθανότητες. Βέβαια η Hyundai στρέφεται προς τα ηλεκτρικά, όμως αυτή η γενιά του i10 μάλλον δε θα δει κάποιο ηλεκτρικό μοτέρ.

Ο λόγος είναι ότι η στρατηγική της εταιρείας είναι η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση να γίνει “από πάνω προς τα κάτω”, δηλαδή να ξεκινήσει από τα μεγαλύτερα οχήματα και μετά να επεκταθεί στα μικρότερα. Αυτό σημαίνει ότι θα χρειαστεί κάποιος χρόνος ώστε αυτή η αλλαγή να φτάσει και στο i10, όμως αν υπολογίσουμε ότι πλέον τα μοντέλα αλλάζουν γενιά περίπου κάθε έξι χρόνια, μάλλον η αλλαγή θα γίνει στην τέταρτη γενιά.

Αυτή τη στιγμή οι επιλογές που έχει ο αγοραστής ενός i10 σχετικά με τον κινητήρα είναι στα 1.0 και 1.2 λίτρα αν ενδιαφέρεται για βενζίνη, στο 1.0 λίτρο αν ενδιαφέρεται για υγραέριο και στα 1.1 λίτρα αν θέλει πετρέλαιο, ενώ τα διαθέσιμα κιβώτια ταχυτήτων είναι χειροκίνητο με πέντε σχέσεις και αυτόματο με τέσσερις.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.