![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2020/5/12/photon32525f87668.jpg?itok=8jIySDZv)
Η Hyundai παρουσίασε πριν λίγο καιρό την τρίτη γενιά του i10, του οποίου η γκάμα των κινητήρων περιλαμβάνει σύνολα βενζίνης, πετρελαίου αλλά και υγραερίου, ωστόσο με την ηλεκτροκίνηση να υιοθετείται σε ολοένα και μεγαλύτερο βαθμό, γεννάται η απορία αν θα δούμε το μοντέλο πόλης των Κορεατών, να κινείται αποκλειστικά με μπαταρία.
Η απάντηση που έδωσε στο σχετικό ερώτημα ο υπεύθυνος προϊόντων και τιμών, Ραφ Φαν Λούφεν, είναι ότι αυτό το σενάριο συγκεντρώνει μικρές πιθανότητες. Βέβαια η Hyundai στρέφεται προς τα ηλεκτρικά, όμως αυτή η γενιά του i10 μάλλον δε θα δει κάποιο ηλεκτρικό μοτέρ.
Ο λόγος είναι ότι η στρατηγική της εταιρείας είναι η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση να γίνει “από πάνω προς τα κάτω”, δηλαδή να ξεκινήσει από τα μεγαλύτερα οχήματα και μετά να επεκταθεί στα μικρότερα. Αυτό σημαίνει ότι θα χρειαστεί κάποιος χρόνος ώστε αυτή η αλλαγή να φτάσει και στο i10, όμως αν υπολογίσουμε ότι πλέον τα μοντέλα αλλάζουν γενιά περίπου κάθε έξι χρόνια, μάλλον η αλλαγή θα γίνει στην τέταρτη γενιά.
Αυτή τη στιγμή οι επιλογές που έχει ο αγοραστής ενός i10 σχετικά με τον κινητήρα είναι στα 1.0 και 1.2 λίτρα αν ενδιαφέρεται για βενζίνη, στο 1.0 λίτρο αν ενδιαφέρεται για υγραέριο και στα 1.1 λίτρα αν θέλει πετρέλαιο, ενώ τα διαθέσιμα κιβώτια ταχυτήτων είναι χειροκίνητο με πέντε σχέσεις και αυτόματο με τέσσερις.