Η Hyundai προχώρησε σε ανανέωση της αμιγώς ηλεκτρικής έκδοσης του IONIQ, όμως δεν περιορίστηκε μόνο στον τομέα της σχεδίασης, αλλά χρησιμοποίησε την ευκαιρία για να προβεί και σε κάποιες αναβαθμίσεις στον τεχνικό τομέα.
Η μεγαλύτερη από αυτές είναι ότι η μπαταρία πλέον έχει μεγαλύτερη χωρητικότητα. Συγκεκριμένα, από τις 28 kWh ανέβηκε στις 38.3 kWh, αύξηση που σε ποσοστό φτάνει το 36%. Φυσικά, η μεγαλύτερη μπαταρία έχει ως αποτέλεσμα και μεγαλύτερη αυτονομία, η οποία πλέον φτάνει τα 311 χλμ.
Ακόμα μία σημαντική αναβάθμιση έχει να κάνει με τον φορτιστή που φέρει επάνω του το αυτοκίνητο. Πριν την ανανέωση μπορούσε να “τραβήξει” μέχρι 6.6 kW, νούμερο το οποίο πλέον έχει ανέβει στα 7.2 kW. Έτσι, αν συνδεθεί σε ταχυφορτιστή που αποδίδει 100 kW, η μπαταρία μπορεί να φορτίσει μέχρι το 80% σε 54 λεπτά.
Αν και η μπαταρία και ο φορτιστής αναβαθμίστηκαν, δε συνέβη το ίδιο και με τον κινητήρα ο οποίος συνεχίζει να είναι ο ίδιος με το ηλεκτρικό Kona και να αποδίδει 136 ίππους και 295 Nm ροπής.
Για μεγιστοποίηση της αυτονομίας, το IONIQ διαθέτει και έξυπνο σύστημα ανάκτησης ενέργειας το οποίο προσαρμόζεται ανάλογα με την κλίση του δρόμου και τις συνθήκες κίνησης μπροστά από το αυτοκίνητο, ενώ λειτουργεί με τέτοιο τρόπο ώστε στην πλειοψηφία των περιπτώσεων το αυτοκίνητο μπορεί να οδηγηθεί χωρίς τη χρήση του φρένου.
Όσον αφορά τις αισθητικές αλλαγές είναι περιορισμένες. Στο εξωτερικό μέρος το μοτίβο της (κλειστής αφού πρόκειται για ηλεκτρικό) γρίλιας είναι διαφορετικό, το κάτω μέρος του εμπρός μέρους πλέον έχει χρώμιο, τα LED φώτα ημέρας έχουν νέα “υπογραφή”, και νέα σχεδίαση φέρουν οι ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών.
Στο εσωτερικό το ταμπλό έχει λεπτομέρειες από σκούρο χρώμιο, υπάρχει μπλε κρυφός φωτισμός και το πάνελ για τον κλιματισμό είναι επανασχεδιασμένο.
Η διαθεσιμότητα του ανανεωμένου IONIQ θα ξεκινήσει από τον Σεπτέμβριο.