Είστε εδώ

Auto News

Hyundai: Ανανέωση - αναβάθμιση για το ηλεκτρικό IONIQ

του Σωτήριου Χάλλα

Η Hyundai προχώρησε σε ανανέωση της αμιγώς ηλεκτρικής έκδοσης του IONIQ, όμως δεν περιορίστηκε μόνο στον τομέα της σχεδίασης, αλλά χρησιμοποίησε την ευκαιρία για να προβεί και σε κάποιες αναβαθμίσεις στον τεχνικό τομέα.

Η μεγαλύτερη από αυτές είναι ότι η μπαταρία πλέον έχει μεγαλύτερη χωρητικότητα. Συγκεκριμένα, από τις 28 kWh ανέβηκε στις 38.3 kWh, αύξηση που σε ποσοστό φτάνει το 36%. Φυσικά, η μεγαλύτερη μπαταρία έχει ως αποτέλεσμα και μεγαλύτερη αυτονομία, η οποία πλέον φτάνει τα 311 χλμ.

Ακόμα μία σημαντική αναβάθμιση έχει να κάνει με τον φορτιστή που φέρει επάνω του το αυτοκίνητο. Πριν την ανανέωση μπορούσε να “τραβήξει” μέχρι 6.6 kW, νούμερο το οποίο πλέον έχει ανέβει στα 7.2 kW. Έτσι, αν συνδεθεί σε ταχυφορτιστή που αποδίδει 100 kW, η μπαταρία μπορεί να φορτίσει μέχρι το 80% σε 54 λεπτά.

Αν και η μπαταρία και ο φορτιστής αναβαθμίστηκαν, δε συνέβη το ίδιο και με τον κινητήρα ο οποίος συνεχίζει να είναι ο ίδιος με το ηλεκτρικό Kona και να αποδίδει 136 ίππους και 295 Nm ροπής.

Για μεγιστοποίηση της αυτονομίας, το IONIQ διαθέτει και έξυπνο σύστημα ανάκτησης ενέργειας το οποίο προσαρμόζεται ανάλογα με την κλίση του δρόμου και τις συνθήκες κίνησης μπροστά από το αυτοκίνητο, ενώ λειτουργεί με τέτοιο τρόπο ώστε στην πλειοψηφία των περιπτώσεων το αυτοκίνητο μπορεί να οδηγηθεί χωρίς τη χρήση του φρένου.

Όσον αφορά τις αισθητικές αλλαγές είναι περιορισμένες. Στο εξωτερικό μέρος το μοτίβο της (κλειστής αφού πρόκειται για ηλεκτρικό) γρίλιας είναι διαφορετικό, το κάτω μέρος του εμπρός μέρους πλέον έχει χρώμιο, τα LED φώτα ημέρας έχουν νέα “υπογραφή”, και νέα σχεδίαση φέρουν οι ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών.

Στο εσωτερικό το ταμπλό έχει λεπτομέρειες από σκούρο χρώμιο, υπάρχει μπλε κρυφός φωτισμός και το πάνελ για τον κλιματισμό είναι επανασχεδιασμένο.

Η διαθεσιμότητα του ανανεωμένου IONIQ θα ξεκινήσει από τον Σεπτέμβριο.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.