![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2015/10/27/photon14023f34257.jpg?itok=JR8g0rn4)
H Honda ανακοίνωσε τα τεχνικά στοιχεία του νέου NSX, με το σπορ ιαπωνικό μοντέλο να εφοδιάζεται με υβριδικό σύνολο συνδυαστικής ισχύος 573 ίππων.
Οι εμπρός τροχοί παίρνουν κίνηση από δύο ανεξάρτητους ηλεκτροκινητήρες ισχύος 72 ίππων και 14,9 χλγμ ροπής, ενώ για τους πίσω τροχούς φροντίζει ο V6 Twin-turbo κινητήρας των 3,5 λίτρων, απόδοσης 500 ίππων και 56,1 χλγμ ροπής. Στον συγκεκριμένο κινητήρα βρίσκεται ενσωματωμένος ένας ηλεκτροκινητήρας ισχύος 47 ίππων και συνδυάζεται με ένα 9-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (9DCT). Τα τρία ηλεκτρικά μοτέρ και η μπαταρία ιόντων - λιθίου ανεβάζουν το βάρος του NSX στα 1.725 κιλά, ενώ η κατανομή βάρους ανά άξονα ανέρχεται σε ποσοστό 42%/58% . Η χρήση αλουμινίου είναι εκτενής, τόσο στο αμάξωμα όσο και στις αναρτήσεις με διπλά ψαλίδια εμπρός και πολλαπλούς συνδέσμους πίσω. Όσον αφορά τις επιδόσεις, η Honda αναφέρει ότι το νέο NSX φτάνει την τελική ταχύτητα των 307 χλμ./ώρα.
Τα δυναμικά χαρακτηριστικά του νέου NSX διαμορφώνει σημαντικά χάρη στο Integrated Dynamics System (IDS) με τις επιλογές Quiet, Sport, Sport+ και Track. Στην πρώτη επιλογή λειτουργεί αθόρυβα στις χαμηλές ταχύτητες μέσω της χρήσης ηλεκτροκινητήρα, στην Sport το υβριδικό σύστημα προσφέρει πιο άμεσες επιταχύνσεις και ενεργοποιούνται οι βαλβίδες της εξάτμισης, στην Sport+ το κιβώτιο ταχυτήτων, το τιμόνι και ο κινητήρας παρέχουν πιο γρήγορη απόκριση, ενώ στην Track το ιαπωνικό supercar αποκτά τη μέγιστη δυνατή επιτάχυνση και την ανάλογη αίσθηση. Τέλος, το σύστημα πέδησης περιλαμβάνει φρένα της Brembo με 6πίστονες αλουμινένιες δαγκάνες εμπρός και 4πίστονες πίσω.