Είστε εδώ

Auto News

Honda NSX: Στην δημοσιότητα τα τεχνικά στοιχεία

του Motori Reporter

H Honda ανακοίνωσε τα τεχνικά στοιχεία του νέου NSX, με το σπορ ιαπωνικό μοντέλο να εφοδιάζεται με υβριδικό σύνολο συνδυαστικής ισχύος 573 ίππων.

Οι εμπρός τροχοί παίρνουν κίνηση από δύο ανεξάρτητους ηλεκτροκινητήρες ισχύος 72 ίππων και 14,9 χλγμ ροπής, ενώ για τους πίσω τροχούς φροντίζει ο V6 Twin-turbo κινητήρας των 3,5 λίτρων, απόδοσης 500 ίππων και 56,1 χλγμ ροπής. Στον συγκεκριμένο κινητήρα βρίσκεται ενσωματωμένος ένας ηλεκτροκινητήρας ισχύος 47 ίππων και συνδυάζεται με ένα 9-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (9DCT). Τα τρία ηλεκτρικά μοτέρ και η μπαταρία ιόντων - λιθίου ανεβάζουν το βάρος του NSX στα 1.725 κιλά, ενώ η κατανομή βάρους ανά άξονα ανέρχεται σε ποσοστό 42%/58% . Η χρήση αλουμινίου είναι εκτενής, τόσο στο αμάξωμα όσο και στις αναρτήσεις με διπλά ψαλίδια εμπρός και πολλαπλούς συνδέσμους πίσω. Όσον αφορά τις επιδόσεις, η Honda αναφέρει ότι το νέο NSX φτάνει την τελική ταχύτητα των 307 χλμ./ώρα. 

Τα δυναμικά χαρακτηριστικά του νέου NSX διαμορφώνει σημαντικά χάρη στο Integrated Dynamics System (IDS) με τις επιλογές Quiet, Sport, Sport+ και Track. Στην πρώτη επιλογή λειτουργεί αθόρυβα στις χαμηλές ταχύτητες μέσω της χρήσης ηλεκτροκινητήρα, στην Sport το υβριδικό σύστημα προσφέρει πιο άμεσες επιταχύνσεις και ενεργοποιούνται οι βαλβίδες της εξάτμισης, στην Sport+ το κιβώτιο ταχυτήτων, το τιμόνι και ο κινητήρας παρέχουν πιο γρήγορη απόκριση, ενώ στην Track το ιαπωνικό supercar αποκτά τη μέγιστη δυνατή επιτάχυνση και την ανάλογη αίσθηση. Τέλος, το σύστημα πέδησης περιλαμβάνει φρένα της Brembo με 6πίστονες αλουμινένιες δαγκάνες εμπρός και 4πίστονες πίσω.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.