![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2019/3/12/photon28227f74901.jpg?itok=Dv-xAlK_)
Ο Γκόρντον Μάρεϊ είναι ένας από τους σπουδαιότερους σχεδιαστές αυτοκινήτων αφού από τα χέρια του έχουν προκύψει (είτε ως επικεφαλής, είτε ως μέλος της σχεδιαστικής ομάδας) μονοθέσια που έχουν κατακτήσει νίκες και πρωταθλήματα για τις Brabham και McLaren, αλλά και ένα από τα εμβληματικότερα μοντέλα που έχει δει ποτέ η αυτοκίνηση, η McLaren F1.
Όταν κάποιος με τέτοιο βιογραφικό ανακοινώνει ότι θα κατασκευάσει ένα νέο γρήγορο αυτοκίνητο τότε, οφείλεις να δώσεις προσοχή σε αυτό που έχει να πει.
Ο Μάρεϊ, λοιπόν, ανακοίνωσε ότι εξελίσσει υπό τη σκέπη της μάρκας που του ανήκει με την ονομασία IMG, ένα μικρό και πολύ ελαφρύ σπορ μοντέλο το οποίο θα βασίζεται στην πλατφόρμα iStream Superlight. Πρόκειται για μια πλατφόρμα δικής του δημιουργίας η οποία συνδυάζει σωληνωτό πλαίσιο από αλουμίνιο και ανθρακονημάτινα πάνελ για το σασί με στόχο τη μέγιστη εξοικονόμηση βάρους.
Το μοντέλο θα ονομάζεται Τ.43 και σύμφωνα με τον Μάρεϊ θα ζυγίζει μόλις 950 κιλά, το μήκος θα φτάνει τα 3.96 μέτρα και το πλάτος τα 1.68 μέτρα. Όσον αφορά την ισχύ, θα προέρχεται από τρικύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα της Ford ο οποίος θα αποδίδει 218 ίππους. Αν και η ιπποδύναμη φαντάζει μικρή σε πρώτη ανάγνωση, ο συνδυασμός με το χαμηλό βάρος εξασφαλίζει στο IMG T.43 την ίδια αναλογία κιλών/ίππο που έχει η απερχόμενη γενιά της Porsche 911 Carrera S.
Ο Μάρεϊ στοχεύει το δημιούργημά του να λειτουργήσει ως πρόταση ανταγωνιστική στην Alpine A110 τόσο σε θέμα βάρους όσο και κόστους. Το γαλλικό μοντέλο σταματάει τη ζυγαριά στα 1.49 κιλά και στη Βρετανία κοστίζει 47.000 λίρες με τον στόχο για το Τ.43 να έχει τεθεί στις 40.000 λίρες.
Εκτός από το Τ.43, ο Μάρεϊ ετοιμάζει ακόμα ένα μοντέλο το οποίο θα είναι, σύμφωνα με τον ίδιο, ένα εντυπωσιακό hypercar που θα αποτελεί διάδοχο της McLaren F1 όμως η κατασκευή δε θα γίνεται από τη βρετανική μάρκα.