Είστε εδώ

Auto News

Γερμανία: Τι κάνει το Αμβούργο με τα Euro 5 diesel;

του Σωτήριου Χάλλα

Το Αμβούργο είναι η δεύτερη μεγαλύτερη πόλη της Γερμανίας και μία από τις πρώτες πόλεις που ζήτησαν να παρθούν κάποια μέτρα για τον περιορισμό της μόλυνσης μετά το ξέσπασμα του σκανδάλου dieselgate.

Μάλιστα, είχε καταφύγει μαζί με τη Στουτγκάρδη στο διοικητικό δικαστήριο που εδρεύει στη Λειψία ώστε να δοθεί η άδεια στην τοπική αυτοδιοίκηση να επιβάλλει περιορισμούς στην κίνηση των πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων στο κέντρο των πόλεων.

Η απόφαση εκδόθηκε τον Φεβρουάριο και τώρα ο δήμος του Αμβούργου αποφάσισε να την εφαρμόσει απαγορεύοντας την κυκλοφορία των αυτοκινήτων με κινητήρα πετρελαίου προδιαγραφών Euro 1 έως Euro 5 σε ορισμένα σημεία-κλειδιά κάποιων εκ των κεντρικών οδικών αρτηριών της πόλης.

Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι σε αυτά τα σημεία θα επιτρέπεται μόνο η κίνηση αυτοκινήτων Euro 6 δηλαδή όσα έχουν πουληθεί από τα 2014 και μετά.

Τα μέτρα αυτά λαμβάνονται όχι λόγω των γενικότερων ρύπων των diesel καθώς ειδικά στον τομέα του διοξειδίου του άνθρακα οι εκπομπές τους είναι μικρότερες από εκείνες της βενζίνης αλλά λόγω των οξειδίων του αζώτου που εκπέμπουν τα οποία προκαλούν προβλήματα στο αναπνευστικό και στους πετρελαιοκινητήρες είναι σημαντικά αυξημένα σε σχέση με τους βενζινοκινητήρες.

Αυτή τη στιγμή στη Γερμανία από τα 15 εκατομμύρια πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα μόλις τα 2.7 εκατομμύρια είναι Euro 6 οπότε αν αυτό το μέτρο επεκταθεί και σε άλλες πόλεις δεν είναι λίγοι εκείνοι που θα αντιμετωπίσουν πρόβλημα στις μετακινήσεις τους.

Το θετικό είναι ότι κάποιες εταιρείες όπως η BMW και η Volkswagen δίνουν τη δυνατότητα στους ιδιοκτήτες των πετρελαιοκίνητων οχημάτων τους να τα αντικαταστήσουν δωρεάν ή με σημαντικές εκπτώσεις σε περίπτωση που κάποια απαγόρευση τους επηρεάσει.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.