Είστε εδώ

Auto News

Ford: Θα φτιάξει μοντέλα με ανθρακονήματα;

του Σωτήριου Χάλλα

Η εξοικονόμηση βάρους είναι ένας από τους πρωταρχικούς στόχους κάθε αυτοκινητοβιομηχανίας όταν σχεδιάζει ένα μοντέλο και γι’ αυτό το λόγο η Ford συνεργάστηκε με τη Magna Steyr προκειμένου να δημιουργήσουν ένα υποπλαίσιο από ανθρακονήματα.

Οι δύο εταιρείες ξεκίνησαν να δουλεύουν πάνω στο υποπλαίσιο από τις αρχές του 2017 όμως μόνο τώρα είχανε τα πρώτα αποτελέσματα. Το υποπλαίσιο αφορά το εμπρός τμήμα του αυτοκινήτου και τοποθετήθηκε σε ένα Ford Mondeo προκειμένου να δοκιμαστεί και να αποφασιστεί αν συμφέρει να μπει σε μαζική παραγωγή ή όχι.

Στα θετικά του συγκεκριμένου υποπλαισίου είναι ότι το βάρος του είναι 34% μικρότερο από ένα συνηθισμένο υποπλαίσιο από χάλυβα και ότι μειώνει τα επί μέρους τμήματα από 45 σε μόλις 6 με αποτέλεσμα να εξοικονομώνται αρκετά χρήματα κατά τη συναρμολόγηση. Επίσης, λόγω των λιγότερων μερών απαιτούνται λιγότερα εργαλεία για τη συναρμολόγησή του σε ποσοστό 30% με 40%.

Η μείωση του βάρους στο εμπρός κομμάτι του αυτοκινήτου είναι πολύ σημαντική γιατί η μειωμένη αδράνεια συνεπάγεται καλύτερη συμπεριφορά στο δρόμο επειδή, όμως, το ανθρακόνημα δε συμπεριφέρεται το ίδιο καλά με τον χάλυβα σε περίπτωση σύγκρουσης, αν μπει σε μαζική παραγωγή τα δύο μέταλλα θα χρησιμοποιούνται συνδυαστικά ενώ θα υπάρχει και σύστημα που σε ενδεχόμενη σύγκρουση θα επιτρέπει στον κινητήρα να πέσει ώστε να μπει κάτω από το αυτοκίνητο και όχι μέσα στην καμπίνα.

Πλέον η Ford έχει μπει σε φάση δοκιμών ώστε μέχρι το τέλος του έτους να αποφασίσει αν θα το βάλει σε μαζική παραγωγή ή όχι.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.