Η εξοικονόμηση βάρους είναι ένας από τους πρωταρχικούς στόχους κάθε αυτοκινητοβιομηχανίας όταν σχεδιάζει ένα μοντέλο και γι’ αυτό το λόγο η Ford συνεργάστηκε με τη Magna Steyr προκειμένου να δημιουργήσουν ένα υποπλαίσιο από ανθρακονήματα.
Οι δύο εταιρείες ξεκίνησαν να δουλεύουν πάνω στο υποπλαίσιο από τις αρχές του 2017 όμως μόνο τώρα είχανε τα πρώτα αποτελέσματα. Το υποπλαίσιο αφορά το εμπρός τμήμα του αυτοκινήτου και τοποθετήθηκε σε ένα Ford Mondeo προκειμένου να δοκιμαστεί και να αποφασιστεί αν συμφέρει να μπει σε μαζική παραγωγή ή όχι.
Στα θετικά του συγκεκριμένου υποπλαισίου είναι ότι το βάρος του είναι 34% μικρότερο από ένα συνηθισμένο υποπλαίσιο από χάλυβα και ότι μειώνει τα επί μέρους τμήματα από 45 σε μόλις 6 με αποτέλεσμα να εξοικονομώνται αρκετά χρήματα κατά τη συναρμολόγηση. Επίσης, λόγω των λιγότερων μερών απαιτούνται λιγότερα εργαλεία για τη συναρμολόγησή του σε ποσοστό 30% με 40%.
Η μείωση του βάρους στο εμπρός κομμάτι του αυτοκινήτου είναι πολύ σημαντική γιατί η μειωμένη αδράνεια συνεπάγεται καλύτερη συμπεριφορά στο δρόμο επειδή, όμως, το ανθρακόνημα δε συμπεριφέρεται το ίδιο καλά με τον χάλυβα σε περίπτωση σύγκρουσης, αν μπει σε μαζική παραγωγή τα δύο μέταλλα θα χρησιμοποιούνται συνδυαστικά ενώ θα υπάρχει και σύστημα που σε ενδεχόμενη σύγκρουση θα επιτρέπει στον κινητήρα να πέσει ώστε να μπει κάτω από το αυτοκίνητο και όχι μέσα στην καμπίνα.
Πλέον η Ford έχει μπει σε φάση δοκιμών ώστε μέχρι το τέλος του έτους να αποφασίσει αν θα το βάλει σε μαζική παραγωγή ή όχι.