Είστε εδώ

Auto News

Ford: Θα δούμε Fiesta RS;

του Σωτήριου Χάλλα

Το Ford Fiesta ST είναι ένα ήδη πολύ ικανό αυτοκίνητο που μπορεί να προσφέρει πολλές συγκινήσεις στον οδηγό του χάρη στους 200 ίππους και τα 290 Nm ροπής που αποδίδει όμως δε θα ήταν άσχημα αν η εταιρεία αποφάσιζε να κυκλοφορήσει και μια πιο ισχυρή έκδοση.

Ωστόσο, ο επί κεφαλής σχεδίασης της Ford για την Ευρώπη, Άμκο Λίναρτς, θέλησε να βάλει φρένο στρις προσδοκίες εκείνων που ονειρεύονταν ένα Fiesta RS με πρόσφατες δηλώσεις του στις οποίες είπε ότι η έκδοση ST είναι αρκετά ισχυρή για την κατηγορία των μικ΄ρων στην οποία ανήκει το Fiesta.

Συγκεκριμένα ο Λίναρτς είπε ότι στη Ford δε βλέπουν το λόγο να δημιουργήσουν ένα πιο δυνατό μοντέλο από το Fiesta ST και συμπλήρωσε ότι η απόδοση του αυτοκινήτου είναι ήδη σε τόσο υψηλό επίπεδο που κάτι πιο δυνατό δεν κρίνεται απαραίτητο.

Βέβαια, ως ένα βαθμό είναι διακιολογημένη η στάση αυτή της Ford καθώς οι επιδόσεις του Fiesta ST είναι κάτι παραπάνω από ικανοποιητικές με τα πρώτα 100 χλμ./ώρα από στάση να έρχονται σε μόλις 6.5 δευτερόλεπτα και την τελική ταχύτητα να βρίσκεται στα 232 χλμ./ώρα από το συνδυασμό του κινητήρα των 1.5 λίτρων με το χειροκίνητο κιβώτιο των 6 σχέσεων.

Πέρα από τις ικανοποιητικές επιδόσεις η δημιουργία ενός Fiesta RS θα απαιτούσε αρκετούς οικονομικούς πόρους οι οποίοι αφ’ ενός θα μπορούσαν να διοχετευτούν κάπου αλλού, αφ’ ετέρου θα οδηγούσαν σε ςσημαντική αύξηση της τιμής με συνέπεια τις μειωμένες πωλήσεις.

Στην εικόνα βλέπουμε το Ford Fiesta ST.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.