![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2019/1/23/photon27790f73609.jpg?itok=Yaq86Rct)
Σίγουρα το Ranger έχει αποδείξει ότι αντέχει το φόρτωμα και έτσι η Ford αποφάσισε να αυξήσει το τεχνολογικό του βάρος αλλά και το στυλ του.
Μια πράξη ανταμοιβής από τη Ford λοιπόν προς το Ranger που της χάρισε 51.500 πωλήσεις στην Ευρώπη το 2018, σημειώνοντας άνοδο 15% σε σύγκριση με το 2017.
Εμφανισιακά το Ranger απέκτησε νέο εμπρός προφυλακτήρα και μάσκα, ενώ η κεντρική οριζόντια μπάρα διαιρείται πλέον σε δύο λεπτά τμήματα. Στην παλέτα του προστέθηκαν οι αποχρώσεις “Diffused Silver” και “Blue Lightning”, ενώ δεν απουσιάζουν ζάντες νέας σχεδίασης 17 ιντσών, προβολείς xenon και Led φώτα ημέρας.
Η σκληρή δουλειά και η περιπέτεια παραμένουν πάντως τα βασικά χαρακτηριστικά στο pickup της μπλε οβάλ εταιρείας. Ενδεικτικά να αναφέρουμε ότι το Ranger μπορεί να περάσει μέσα από νερό βάθους έως 800 χλστ., το αμάξωμα του απέχει 230 χλστ. από το έδαφος κάτι που κάνει πιο ακίνδυνες τις off-road διαδρομές του, ενώ με γωνία προσέγγισης και διαφυγής 29 και 21 μοίρες δε φοβάται όποιο εμπόδιο και να συναντήσει.
Εξίσου σημαντικά χαρακτηριστικά του είναι η ικανότητα ρυμούλκησης έως 3.500 κιλών και η μεταφορά ωφέλιμου φορτίου έως 1.252 κιλά. Εννοείται ότι στο Ranger η τετρακίνηση είναι στάνταρ στις εκδόσεις Regular Cab, Super Cab και Double Cab.
Ένα από τα πιο πολύτιμα «δώρα» που έκανε η Ford στο Ranger είναι ο δίλιτρος EcoBlue πετρελαιοκινητήρας (αντικαθιστά τον 2.2 T DCI) με μονό turbo μεταβλητής γεωμετρίας (ισχύ 130 και 170 ίππων), o οποίος διαθέτει σύστημα επιλεκτικής καταλυτικής αναγωγής (SCR) για βελτιστοποιημένες εκπομπές ρύπων, προσφέροντας παράλληλα στις εκδόσεις με το προηγμένο αυτόματο κιβώτιο των 10 σχέσεων της Ford έως και 9% μικρότερη κατανάλωση καυσίμου.
Την προσοχή όμως τραβάει η ισχυρότερη Bi-turbo έκδοση του εν λόγω EcoBlue κινητήρα, καθώς αποδίδει 213 ίππους 500 Nm ροπής. Σημειώστε ότι μόνο στις εκδόσεις των 170 και 213 ίππων μπορεί να συνδυαστεί με το νέο αυτόματο κιβώτιο των 10 σχέσεων.
Στα τεχνολογικά του «καλούδια» τώρα βρίσκουμε κάμερα οπισθοπορείας, το νέο σύστημα πολυμέσων SYNC 3 με οθόνη αφής 8 ιντσών, δυνατότητα σύνδεσης μέσω Wi-Fi hotspot έως δέκα συσκευών στο διαδίκτυο (FordPass Connect), σύστημα “Active Noise Control” (στα Double Cab) για πιο αθόρυβη λειτουργία, έλεγχο ευστάθειας τρέιλερ, Adaptive Cruise Control, υποβοήθηση παραμονής στη λωρίδα κυκλοφορίας, ενώ στάνταρ είναι τα συστήματα “Pre-Collision Assist” (αποφυγή εμπρόσθιάς πρόσκρουσης με αναγνώριση πεζών) και ο έξυπνος περιοριστής ταχύτητας. Μέσω της εφαρμογής FordPass ο οδηγός μπορεί να ελέγχει την κατάσταση του οχήματος, να εντοπίζει που το πάρκαρε, να το κλειδώνει και το ξεκλειδώνει.
Το νέο Ranger θα είναι διαθέσιμο στην Ευρώπη από τα μέσα του 2019.