![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2019/10/18/photon30300f81380.jpg?itok=uaX_GYRO)
Στα τέλη του 2020 η Ford αναμένεται να παρουσιάσει ένα νέο αμιγώς ηλεκτρικό SUV το οποίο σχεδιαστικά θα αντλεί έμπνευση από το Mustang, και τώρα η εταιρεία ανακοινώνει κάποιες λεπτομέρειες σχετικά με αυτό.
Αρχικά μας ενημερώνει ότι το κάθε αυτοκίνητο θα συνοδεύεται από ένα φορτιστή με την ονομασία Ford Mobile Charger ο οποίος θα του δίνει τη δυνατότητα να συνδεθεί τόσο σε πρίζες που λειτουργούν στα 120 Volts, όπως συμβαίνει στην Αμερική, όσο και σε εκείνες που είναι στα 240 Volts, όπως συμβαίνει στην Ευρώπη. Φυσικά, ανάλογα με την πρίζα ο ρυθμός φόρτισης θα είναι διαφορετικός. Συγκεκριμένα στα 120 Volts θα κερδίζει 4.8 χλμ. για κάθε ώρα που θα μένει συνδεδεμένο στην πρίζα ενώ στα 240 Volts ο αριθμός αυτός ανεβαίνει στα 35 χλμ. για κάθε ώρα φόρτισης.
Για πιο γρήγορη φόρτιση οι υποψήφιοι αγοραστές θα μπορούν να προμηθευτούν ένα Wallbox με την ονομασία Ford Connected Charging Station το οποίο θα προσφέρει 51 χλμ. αυτονομίας για κάθε ώρα φόρτισης όμως το μοντέλο της Ford θα είναι συμβατό και με δημόσιους σταθμούς οι οποίοι μπορούν να προσφέρουν ταχυφόρτιση.
Σε αυτή την περίπτωση τα καλά νέα για τους ιδιοκτήτες είναι δύο. Το ένα έχει να κάνει με την ταχύτητα φόρτισης η οποία αυξάνεται κατακόρυφα. Αν ο φορτιστής λειτουργεί στα 150 kW τότε για κάθε 10 λεπτά θα προστίθενται στην αυτονομία του αυτοκινήτου 76 χλμ. ενώ θα μπορεί να φτάσει από το 0% στο 80% σε 45 λεπτά.
Το δεύτερο καλό νέο είναι ότι για τα πρώτα δύο χρόνια η φόρτιση σε αυτούς τους σταθμούς θα είναι δωρεάν. Συγκεκριμένα, η αμερικανική εταιρεία θα προσφέρει ελεύθερη πρόσβαση στο δίκτυο FordPass Charging Network το οποίο αυτή τη στιγμή στην Αμερική διαθέτει 12.000 σταθμούς φόρτισης.
Αντίστοιχη ενέργεια θα υπάρξει και για την Ευρώπη μόνο που σε αυτή την περίπτωση, το δίκτυο που θα είναι διαθέσιμο στους κατόχους του ηλεκτρικού SUV θα είναι το IONITY.
Η Ford άφησε υπόνοιες ότι το μοντέλο θα είναι διαθέσιμο σε ποικίλες διαμορφώσεις που θα διαφοροποιούνται ως προς τη χωρητικότητα της μπαταρίας και κατά συνέπεια την αυτονομία, λέγοντας ότι οι αριθμοί που αφορούν την Αμερική, αναφέρονται στην πιο μεγάλη έκδοση που θα ξεπερνάει τα 480 χλμ. αυτονομίας.
Όσο θα ερχόμαστε πιο κοντά στην παρουσίαση του μοντέλου, αναμένεται να μαθαίνουμε ολοένα και περισσότερα στοιχεία.