![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2015/11/18/photon14349f34882.jpg?itok=n8GVP2N5)
Οι μέχρι τώρα πωλήσεις του Focus ST, δείχνουν ότι το 54% επιλέγει το μοντέλο με τον 2λιτρο κινητήρα βενζίνης 250 ίππων, ενώ το 460% το diesel TDCi 2.0 185 ίππων.
Aυτή η αναλογία μπορεί να ανατραπεί, καθώς από τις αρχές του 2016 το diesel Focus ST θα διατίθεται με 6ταχυτο αυτόματο κιβώτιο PowerShift με διπλό συμπλέκτη
Με το κιβώτιο PowerShift o χρόνος της επιτάχυνσης 0-100 χλμ./ώρα γίνεται πιο γρήγορος κατά 0,4 δευτ. (7,7 δευτ.) με τις εκπομπές ρύπων να βρίσκονται στα 119 γρ./χλμ. C02.
O οδηγός μπορεί να επιλέξει την εντελώς αυτόματη χρήση τοποθετώντας τον επιλογέα στην ένδειξη “D” ενώ εάν θέλει να διαχειριστεί ο ίδιος τις αλλαγές, αυτό γίνεται από τους μοχλούς που βρίσκονται πίσω από το τιμόνι.
Να σημειωθεί επίσης ότι το Ford Focus ST Powershift του 2016 θα φέρει νέες ρυθμίσεις στο σύστημα διεύθυνσης για πιο άμεση απόκριση καθώς και ζάντες 19 ιντσών.
Η επιλογή του κιβωτίου με διπλό συμπλέκτη, προφανώς θα βρει το δρόμο και για τις άλλες εκδόσεις του Focus ST, όπως είναι το ST sedan και ST station wagon.