![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2019/2/12/photon27971f74116.jpg?itok=ggbwEum0)
Η Ford ανακοίνωσε τον Ιανουάριο ότι μέχρι το 2023 το 90% των κεφαλαίων της θα προορίζεται για SUV, pick-up και επαγγελματικά οχήματα καθώς αυτά, σύμφωνα με την εταιρεία, εμφανίζουν τις μεγαλύτερες πωλήσεις αλλά και τα μεγαλύτερα περιθώρια κέρδους.
Σε αυτό το πλαίσιο η αμερικανική εταιρεία σκοπεύει να αντικαταστήσει, στην ευρωπαϊκή αγορά το Edge, με μία εφταθέσια έκδοση του Kuga όταν παρουσιαστεί η νέα γενιά του .Αυτή τη στιγμή το Edge είναι η μεγαλύτερη πρόταση της Ford όμως οι πωλήσεις του δεν είναι καθόλου ικανοποιητικές. Συγκεκριμένα ενώ το Kuga το 2018 πούλησε 153.542 μονάδες και το EcoSport 111.856 μονάδες, το Edge δεν έπιασε ούτε το ορόσημο των 10.000. Για την ακρίβεια περιορίστηκε στις 9.527 μονάδες. Τα παραπάνω στοιχεία αφορούν την Ευρώπη.
Γενικότερα η Ford τα επόμενα χρόνια έχει αποφασίσει να επεκτείνει ακόμα περισσότερο τις δραστηριότητές της στον τομέα των SUV και των επαγγελματικών οχημάτων λόγω των μεγαλύτερων κερδών που προσφέρουν. Είναι χαρακτηριστικό το γεγονός ότι στην αμερικανική αγορά πλέον δε διαθέτει κανένα μοντέλο που να μην ανήκει σε κάποια από τις δύο παραπάνω κατηγορίες. Παρόμοιες κινήσεις περιμένουμε και στην ευρωπαϊκή αγορά, φυσικά όχι σε αυτό το επίπεδο, αλλά σίγουρα οι Αμερικανοί θα μετατοπίσουν το βάρος τους προς τα SUV και τα επαγγελματικά.
Άλλωστε το μερίδιο αγοράς τους θέλουν σίγουρα να ανέβει καθώς το 2018 στις δύο παραπάνω κατηγορίες αντιστοιχεί μόλις το 27% των ευρωπαϊκών πωλήσεων της μάρκας όταν ο μέσος όρος είναι στο 35%.