Είστε εδώ

Auto News

Fiat: Ψάχνει πρίζα το 500

του Σωτήριου Χάλλα

Το φως της δημοσιότητας είδαν φωτογραφίες, στις οποίες βλέπουμε την αμιγώς ηλεκτρική έκδοση του 500, με την ονομασία 500e, την οποία η Fiat σκοπεύει να παρουσιάσει επίσημα το καλοκαίρι του 2020.

Σε αυτές παρατηρούμε ότι τα φώτα μπρος – πίσω είναι LED και ότι όλο το μπροστινό κομμάτι του αυτοκινήτου έχει πιο απαλές γραμμές, με σκοπό τη μικρότερη αντίσταση στον αέρα. Ακόμα, παρατηρούμε ότι κοιτάζοντας από μπροστά το αυτοκίνητο δε βλέπουμε το σήμα της Fiat, καθώς αυτό έχει αντικατασταθεί από την αναγραφή του “500.”

Στο εσωτερικό όλο το ταμπλό είναι σχεδιασμένο από την αρχή. Σε αυτό συναντάμε νέο πίνακα οργάνων και μεγάλη, οριζόντιου προσανατολισμού οθόνη για το infotainment. Σημαντικά διαφοροποιημένα είναι και άλλα στοιχεία όπως τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί σε όλη την καμπίνα αλλά και το τιμόνι που πλέον έχει πιο κλασικό σχεδιασμό, με μόλις δύο ακτίνες.

Σχετικά με την πλατφόρμα ο επικεφαλής της Fiat, Ολιβιέ Φρανσουά, δήλωσε μέσα στο 2019 ότι θα είναι εντελώς καινούρια και θα κατασκευαστεί για να χρησιμοποιηθεί στο 500e. Ωστόσο, παρά την αλλαγή της πλατφόρμας, οι διαστάσεις του ηλεκτρικού city car θα είναι ίδιες, παραμένοντας εύκολα αναγνωρίσιμο.

Οπότε, προκύπτει το ερώτημα τι θα γίνει με τον κινητήρα και την μπαταρία. Λόγω των μικρών διαστάσεων οι μπαταρίες αναμένεται να είναι χαμηλότερης χωρητικότητας σε σχέση με άλλα, μεγαλύτερα μοντέλα, άρα και η αυτονομία. Μία σχετικά ασφαλής πρόβλεψη είναι ότι θα κινηθεί στις 40 kWh, με την αυτονομία να πλησιάζει τα 240 χλμ.

Το προηγούμενο 500e που κυκλοφόρησε σε αρκετά μικρό αριθμό, είχε μπαταρία 24 kWh, οπότε επαρκούσε μόλις 140 χλμ.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.