![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2020/3/3/photon31749f85473.png?itok=T005IikW)
Το φως της δημοσιότητας είδαν φωτογραφίες, στις οποίες βλέπουμε την αμιγώς ηλεκτρική έκδοση του 500, με την ονομασία 500e, την οποία η Fiat σκοπεύει να παρουσιάσει επίσημα το καλοκαίρι του 2020.
Σε αυτές παρατηρούμε ότι τα φώτα μπρος – πίσω είναι LED και ότι όλο το μπροστινό κομμάτι του αυτοκινήτου έχει πιο απαλές γραμμές, με σκοπό τη μικρότερη αντίσταση στον αέρα. Ακόμα, παρατηρούμε ότι κοιτάζοντας από μπροστά το αυτοκίνητο δε βλέπουμε το σήμα της Fiat, καθώς αυτό έχει αντικατασταθεί από την αναγραφή του “500.”
Στο εσωτερικό όλο το ταμπλό είναι σχεδιασμένο από την αρχή. Σε αυτό συναντάμε νέο πίνακα οργάνων και μεγάλη, οριζόντιου προσανατολισμού οθόνη για το infotainment. Σημαντικά διαφοροποιημένα είναι και άλλα στοιχεία όπως τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί σε όλη την καμπίνα αλλά και το τιμόνι που πλέον έχει πιο κλασικό σχεδιασμό, με μόλις δύο ακτίνες.
Σχετικά με την πλατφόρμα ο επικεφαλής της Fiat, Ολιβιέ Φρανσουά, δήλωσε μέσα στο 2019 ότι θα είναι εντελώς καινούρια και θα κατασκευαστεί για να χρησιμοποιηθεί στο 500e. Ωστόσο, παρά την αλλαγή της πλατφόρμας, οι διαστάσεις του ηλεκτρικού city car θα είναι ίδιες, παραμένοντας εύκολα αναγνωρίσιμο.
Οπότε, προκύπτει το ερώτημα τι θα γίνει με τον κινητήρα και την μπαταρία. Λόγω των μικρών διαστάσεων οι μπαταρίες αναμένεται να είναι χαμηλότερης χωρητικότητας σε σχέση με άλλα, μεγαλύτερα μοντέλα, άρα και η αυτονομία. Μία σχετικά ασφαλής πρόβλεψη είναι ότι θα κινηθεί στις 40 kWh, με την αυτονομία να πλησιάζει τα 240 χλμ.
Το προηγούμενο 500e που κυκλοφόρησε σε αρκετά μικρό αριθμό, είχε μπαταρία 24 kWh, οπότε επαρκούσε μόλις 140 χλμ.