![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2019/8/27/photon29747f79740.jpg?itok=gvWyfUZe)
Η Fiat θα παρουσιάσει το 2021 τη νέα γενιά του Panda, ενός από τα πιο επιτυχημένα μοντέλα της και δύο χρόνια αργότερα προγραμματίζει το λανσάρισμα της αμιγώς ηλεκτρικής έκδοσής του.
Βάση ανάπτυξης της αμιγώς ηλεκτρικής έκδοσης θα είναι το πρωτότυπο Centoventi που είδαμε τον Μάρτιο στο σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης.
Βασικό χαρακτηριστικό του Centoventi, το οποίο θα περάσει και στο ηλεκτρικό Panda θα είναι η εύκολη προσθήκη και αφαίρεση μπαταριών. Το αυτοκίνητο θα μπορεί να δεχτεί από μία μέχρι πέντε μπαταρίες, ώστε ο κάτοχος να διαμορφώνει την αυτονομία ανάλογα με τις ανάγκες του. Επιπλέον, με αυτόν τον τρόπο θα μειωθεί το κόστος παραγωγής αφού δε θα χρειάζεται να υπάρχει από την αρχή μία πολύ μεγάλη μπαταρία τοποθετημένη στο αυτοκίνητο.
Η αυτονομία με κάθε μπαταρία που θα προστίθεται στο σύστημα θα αυξάνεται περίπου κατά 100 χλμ. φτάνοντας μέχρι και τα 500 χλμ.
Εκτός από το σύστημα μπαταριών, το νέο Panda θα δανείζεται και σχεδιαστικά στοιχεία από το Centoventi, όμως ακόμα δεν έχει γίνει σαφές ποια θα είναι αυτά.
Παρά το γεγονός ότι η τελευταία γενιά του panda παρουσιάστηκε το 2011, το 2018 πουλήθηκαν 105.534 μονάδες, σημειώνοντας αύξηση 15% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά.
Στην εικόνα βλέπουμε το πρωτότυπο Centoventi.