Είστε εδώ

Auto News

EuroNCAP: SsangYong Tivoli/XLV:Τέσσερα και τρία αστέρια ανάλογα με το πακέτο ασφαλείας (video)

του Γιώργου Ψαρρά

Τέσσερα αστέρια συνοδεύουν το SsangYong Tivoli και το πρακτικότερο XLV «αδελφό» του μοντέλο, όταν εξοπλίζονται με το προαιρετικό πακέτο ασφαλείας και μόλις τρία όταν αυτό απουσιάζει. Αυτό λοιπόν είναι το πόρισμα του ανεξάρτητου ευρωπαϊκού οργανισμού EuroNCAP, μετά την υποβολή του κορεάτικου crossover στις δοκιμές πρόσκρουσης.

Στη μετωπική πρόσκρουση ο θάλαμος επιβατών του Tivoli/XLV άντεξε, ενώ τα γόνατα και οι μηροί του οδηγού και του συνοδηγού είχαν καλή προστασία, ωστόσο οριακή ήταν η προστασία στην περιοχή του θώρακα. Στη μετωπική πρόσκρουση σε εμπόδιο πλήρους επιφάνειας η προστασία του οδηγού ήταν καλή με εξαίρεση την περιοχή του στήθους, όπου η προστασία χαρακτηρίστηκε απλώς επαρκής. Παράλληλα ο επιβάτης στην πίσω σειρά καθισμάτων, παρασύρθηκε αρκετά προς τα εμπρός με αποτέλεσμα η προστασία του κεφαλιού να αξιολογηθεί ως κακή. Αντίθετα καλά ήταν τα αποτελέσματα για το Tivoli στην πλευρική πρόσκρουση με εμπόδιο αλλά και στη δυσκολότερη πλευρική πρόσκρουση σε στύλο. Τα εμπρός καθίσματα και τα προσκέφαλα τους μπορούν να προστατέψουν από ενδεχόμενο αυχενικό τραυματισμό έπειτα από μια οπίσθια σύγκρουση, ενώ το αντίστοιχο επίπεδο προστασίας στα πίσω καθίσματα κρίθηκε ως οριακό.

Στην πλαγιομετωπική πρόσκρουση το παιδί ηλικίας 10 ετών είχε κακή προστασία στην περιοχή του λαιμού, ενώ «φτωχή» χαρακτηρίστηκε και η προστασία στο στήθος του 6χρονου συνεπιβάτη του. Ωστόσο στην πλευρική πρόσκρουση αμφότεροι οι ανήλικοι επιβάτες του Tivoli είχαν καλή προστασία, καθώς συγκρατήθηκαν στις θέσεις τους. Αν και ο αερόσακος του συνοδηγού μπορεί να απενεργοποιηθεί για την τοποθέτηση παιδικού καθίσματος, το σύστημα δεν ανταμείφτηκε από τον EuroNCAP. Ο λόγος ήταν ότι η ενημέρωση του οδηγού για τη λειτουργία του εν λόγω συστήματος δεν πληρούσε τις απαιτούμενες προδιαγραφές.

Το καπό του Tivoli παρείχε καλή προστασία στο κεφάλι των πεζών, ενώ πιο επικίνδυνες κρίθηκαν και πάλι οι δύσκαμπτες κολόνες του παρμπρίζ. Ο προφυλακτήρα τώρα σε όλη του την επιφάνεια προστάτεψε τα πόδια των πεζών, ενώ για τη λεκάνη τα αποτελέσματα ήταν μεικτά, καθώς κυμάνθηκαν από καλά μέχρι κακά.

Στο βασικό εξοπλισμό ασφαλείας του Tivoli/XLV περιλαμβάνεται υπενθύμιση για τις ζώνες ασφαλείας των εμπρός και πίσω καθισμάτων, ενώ το σύστημα αυτόματης πέδησης έκτακτης ανάγκης είναι προαιρετικό και έδειξε καλή λειτουργία σε όλα τα σενάρια δοκιμών.

Ακολουθεί η αναλυτική βαθμολογία του Tivoli/ΧLV με αλλά και χωρίς το πακέτο ασφαλείας, καθώς και το video από τις δοκιμές πρόσκρουσης.

Βαθμολογία με πακέτο ασφαλείας:

Προστασία ενηλίκων, οδηγού-συνοδηγού: 82%

Προστασία παιδιών: 62%

Προστασία πεζών: 65%

Βοηθητικά συστήματα ασφαλείας: 43%

Βαθμολογία με το βασικό εξοπλισμό ασφαλείας:

Προστασία ενηλίκων, οδηγού-συνοδηγού: 74%

Προστασία παιδιών: 62%

Προστασία πεζών: 55%

Βοηθητικά συστήματα ασφαλείας: 25%

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.