![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2017/5/31/photon21461f54470.jpg?itok=8-qnWAeX)
Δυο φορές εξέτασε το Nissan Micra o ανεξάρτητος ευρωπαϊκός οργανισμός EuroNCAP.
Την πρώτη με το προαιρετικό πακέτο ασφαλείας, με το οποίο απέσπασε πέντε αστέρια και τη δεύτερη με το βασικό εξοπλισμό ασφαλείας που του έδωσε τέσσερα αστέρια.
Ο θάλαμος επιβατών του μικρού ιαπωνικού μοντέλου παρέμεινε σταθερός κατά τη διάρκεια της μετωπική πρόσκρουσης, ενώ καλή προστασία είχαν τα γόνατα και οι μηροί του οδηγού και του συνοδηγού. Στη μετωπική πρόσκρουση σε εμπόδιο πλήρους επιφάνειας ο οδηγός είχε καλή προστασία, ωστόσο η λεκάνη του πίσω επιβάτη γλίστρησε κάτω από τη ζώνη ασφαλείας με αποτέλεσμα η προστασία στη συγκεκριμένη περιοχή του σώματός του να χαρακτηριστεί «φτωχή».
Αρκετά καλά τα πήγε το νέο Micra στην πλευρική πρόσκρουση, ενώ στη δυσκολότερη πλευρική πρόσκρουση σε στύλο η προστασία σε όλες τις κρίσιμες περιοχές του σώματος ήταν καλή, αλλά του θώρακα επαρκής.
Τα εμπρός καθίσματα και τα προσκέφαλα τους προστατεύουν τον αυχένα μετά από μια οπίσθια σύγκρουση, ενώ δεν ισχύει το ίδιο και για τους πίσω επιβάτες που είχαν κακή προστασία.
Τα ανδρείκελα παιδιών ηλικία 10 και 6 ετών είχαν καλή προστασία σε όλο τους το σώμα κατά τη διάρκεια της μετωπικής σύγκρουσης. Η προστασία όμως στο θώρακα του 6χρονου επιβάτη ήταν οριακή. Παράλληλα ο αερόσακος του συνοδηγού μπορεί να απενεργοποιηθεί για την τοποθέτηση παιδικού καθίσματος, ενώ ο οδηγός ενημερώνεται για τη λειτουργία του εν λόγω συστήματος από μια εμφανή ένδειξη.
Το κεφάλι του πεζού είχε καλή ή επαρκή προστασία πάνω στο καπό του Micra, ενώ οι δύσκαμπτες κολόνες του εμπρός παρμπρίζ αποδείχτηκαν πιο επικίνδυνες. Ο προφυλακτήρας προστάτεψε το ίδιο καλά τα πόδια και τη λεκάνη του πεζού.
Στο προαιρετικό πακέτο ασφαλείας του Micra περιλαμβάνεται το σύστημα αυτόματης πέδησης έκτακτης ανάγκης που απέδειξε ότι λειτουργεί καλά και το σύστημα υποβοήθησης παραμονής στη λωρίδα κυκλοφορίας που επεμβαίνει διακριτικά στο σύστημα διεύθυνσης για να επαναφέρει το όχημα στην πορεία του εντός της διαγράμμισης.
Ο βασικός εξοπλισμός περιλαμβάνει υπενθύμιση για την πρόσδεση των ζωνών ασφαλείας για τα εμπρός και πίσω καθίσματα, αλλά και περιοριστή ταχύτητας.
Δείτε παρακάτω τους πίνακες βαθμολογίας του Micra και το video από τις δοκιμές πρόσκρουσης.
Βαθμολογία με πακέτο ασφαλείας:
Προστασία ενηλίκων, οδηγού-συνοδηγού: 91%
Προστασία παιδιών: 79%
Προστασία πεζών: 79%
Βοηθητικά συστήματα ασφαλείας: 72%
Βαθμολογία με το βασικό εξοπλισμό ασφαλείας:
Προστασία ενηλίκων, οδηγού-συνοδηγού: 91%
Προστασία παιδιών: 79%
Προστασία πεζών: 68%
Βοηθητικά συστήματα ασφαλείας: 49%