Είστε εδώ

Auto News

EuroNCAP: Nissan Micra: Ασφάλεια πέντε και τεσσάρων αστέρων

του Γιώργου Ψαρρά

Δυο φορές εξέτασε το Nissan Micra o ανεξάρτητος ευρωπαϊκός οργανισμός EuroNCAP.

Την πρώτη με το προαιρετικό πακέτο ασφαλείας, με το οποίο απέσπασε πέντε αστέρια και τη δεύτερη με το βασικό εξοπλισμό ασφαλείας που του έδωσε τέσσερα αστέρια.

Ο θάλαμος επιβατών του μικρού ιαπωνικού μοντέλου παρέμεινε σταθερός κατά τη διάρκεια της μετωπική πρόσκρουσης, ενώ καλή προστασία είχαν τα γόνατα και οι μηροί του οδηγού και του συνοδηγού. Στη μετωπική πρόσκρουση σε εμπόδιο πλήρους επιφάνειας ο οδηγός είχε καλή προστασία, ωστόσο η λεκάνη του πίσω επιβάτη γλίστρησε κάτω από τη ζώνη ασφαλείας με αποτέλεσμα η προστασία στη συγκεκριμένη περιοχή του σώματός του να χαρακτηριστεί «φτωχή».

Αρκετά καλά τα πήγε το νέο Micra στην πλευρική πρόσκρουση, ενώ στη δυσκολότερη πλευρική πρόσκρουση σε στύλο η προστασία σε όλες τις κρίσιμες περιοχές του σώματος ήταν καλή, αλλά του θώρακα επαρκής.

Τα εμπρός καθίσματα και τα προσκέφαλα τους προστατεύουν τον αυχένα μετά από μια οπίσθια σύγκρουση, ενώ δεν ισχύει το ίδιο και για τους πίσω επιβάτες που είχαν κακή προστασία.

Τα ανδρείκελα παιδιών ηλικία 10 και 6 ετών είχαν καλή προστασία σε όλο τους το σώμα κατά τη διάρκεια της μετωπικής σύγκρουσης. Η προστασία όμως στο θώρακα του 6χρονου επιβάτη ήταν οριακή. Παράλληλα ο αερόσακος του συνοδηγού μπορεί να απενεργοποιηθεί για την τοποθέτηση παιδικού καθίσματος, ενώ ο οδηγός ενημερώνεται για τη λειτουργία του εν λόγω συστήματος από μια εμφανή ένδειξη.

Το κεφάλι του πεζού είχε καλή ή επαρκή προστασία πάνω στο καπό του Micra, ενώ οι δύσκαμπτες κολόνες του εμπρός παρμπρίζ αποδείχτηκαν πιο επικίνδυνες. Ο προφυλακτήρας προστάτεψε το ίδιο καλά τα πόδια και τη λεκάνη του πεζού.

Στο προαιρετικό πακέτο ασφαλείας του Micra περιλαμβάνεται το σύστημα αυτόματης πέδησης έκτακτης ανάγκης που απέδειξε ότι λειτουργεί καλά και το σύστημα υποβοήθησης παραμονής στη λωρίδα κυκλοφορίας που επεμβαίνει διακριτικά στο σύστημα διεύθυνσης για να επαναφέρει το όχημα στην πορεία του εντός της διαγράμμισης.

Ο βασικός εξοπλισμός περιλαμβάνει υπενθύμιση για την πρόσδεση των ζωνών ασφαλείας για τα εμπρός και πίσω καθίσματα, αλλά και περιοριστή ταχύτητας.

Δείτε παρακάτω τους πίνακες βαθμολογίας του Micra και το video από τις δοκιμές πρόσκρουσης.

Βαθμολογία με πακέτο ασφαλείας:

Προστασία ενηλίκων, οδηγού-συνοδηγού: 91%

Προστασία παιδιών: 79%

Προστασία πεζών: 79%

Βοηθητικά συστήματα ασφαλείας: 72%

Βαθμολογία με το βασικό εξοπλισμό ασφαλείας:

Προστασία ενηλίκων, οδηγού-συνοδηγού: 91%

Προστασία παιδιών: 79%

Προστασία πεζών: 68%

Βοηθητικά συστήματα ασφαλείας: 49%

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.