Είστε εδώ

Auto News

DS 7 Crossback:Πώς καταναλώνει 1,3 λίτρα/100 χλμ.;

του Γιώργου Ψαρρά

Το μεγάλο SUV στη γκάμα της DS Automobiles, το DS 7, πλέον προσφέρεται και με plug-in υβριδική τετρακίνητη έκδοση.

Ελάτε λοιπόν να γνωρίσουμε το νέο DS 7 Crossback E-Τense 4X4, το οποίο μόλις έφτασε στη χώρα μας. Απαρτίζεται από υπερτροφοδοτούμενο τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα 1.6 λίτρων, απόδοσης 200 ίππων και 300 Nm ροπής, από δυο ηλεκτροκινητήρες εμπρός/πίσω ισχύος 110 ίππων και 337 Nm ροπής, ενώ συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων (ΕΑΤ8).

Συνδυαστικά τώρα το νέο DS 7 Crossback E-Τense 4X4 παράγει 300 ίππους και 520 Nm ροπής, ενώ στον πίνακα των επιδόσεων του αναγράφεται επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα εντός 5,9 δευτ, και μέγιστη ταχύτητα 240 χλμ./ώρα.

Ιδιαίτερα χαμηλή είναι η κατανάλωση καυσίμου και οι εκπομπές C02 που ανακοινώνει η DS Automobiles, καθώς διαμορφώνονται στα 1,3 λίτρα/100 χλμ. και στα 30 γρ./χλμ. αντίστοιχα.

Όταν η μπαταρία ιόντων λιθίου, χωρητικότητας 13,2 kWh, είναι πλήρως φορτισμένη το νέο DS 7 Crossback E-Τense 4X4 αποκλειστικά με τη χρήση ηλεκτρικής ενέργειας αποκτά αυτονομία 58 χλμ., ενώ ταυτόχρονα εκπέμπει μηδενικούς ρύπους. Στο σημείο αυτό να πούμε ότι επίσημη μικτή κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας είναι 15,6 kWh/100 χλμ. (μέτρηση WLTP). Από wall box 7,4kW η μπαταρία φορτίζει πλήρως εντός 1 ώρας και 45 λεπτών.

Μέσω της εφαρμογής MyDS ο ιδιοκτήτης του νέου DS 7 Crossback E-Τense 4X4 μπορεί εξ αποστάσεως από το smartphone του με την υπηρεσία E-Tense Control να παρακολουθεί το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας, το χρόνο που υπολείπεται για να ολοκληρωθεί η διαδικασία και την υφιστάμενη αυτονομία.

Ακόμα μπορεί να ρυθμίσει την επιθυμητή θερμοκρασία στο εσωτερικό της καμπίνας κατά τη διάρκεια της φόρτισης (λαμβάνοντας ενέργεια από την πηγή και όχι από την μπαταρία, ώστε να μην επηρεαστεί η αυτονομία) ή να προγραμματίσει τη φόρτιση στο σπίτι του, ώστε να επωφεληθεί από τα χαμηλότερα τιμολόγια ηλεκτρικής ενέργειας. Οι παραπάνω δυνατότητες παρέχονται και μέσω της κεντρικής οθόνης του νέου DS 7 Crossback E-Τense 4X4.

Στην ελληνική αγορά διατίθεται ήδη στις εκδόσεις Be Chic, So Chic και Performance Line με τις τιμές να διαμορφώνονται στα 53.890 ευρώ, 54.890 ευρώ και 55.650 ευρώ αντίστοιχα.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.