Είστε εδώ

Auto News

Citroen:Ηλιοροφές σε ιστορικά και σύγχρονα μοντέλα

του Γιώργου Ψαρρά

Ένα από τα διαχρονικά χαρακτηριστικά στις καμπίνες των Citroen είναι η φωτεινότητα τους, καθώς πάντα οι ακτίνες του ήλιου ήταν καλοδεχούμενες.

Ανοιγόμενες υφασμάτινες ή σταθερές γυάλινες ηλιοροφές φροντίζουν να υπάρχει πάντα φυσικό φως στα ενδότερα των γαλλικών μοντέλων. Σύμφωνα με τη Citroen όταν το εσωτερικό ενός αυτοκινήτου «λούζεται» με το φως του ήλιου αυτό έχει ευεργετικές ιδιότητες στη ψυχολογία του οδηγού, ειδικά σε συνθήκες κυκλοφορικής συμφόρησης, ενώ δημιουργεί την αίσθηση μεγαλύτερου χώρου, βοηθάει στη ήρεμη και χαλαρή διάθεση και αναδεικνύει ακόμα καλύτερα τα χρώματα και τα υλικά στα ενδότερα.

Αν ανατρέξουμε στο αρχείο της Citroen θα θυμηθούμε ότι η εμβληματική DS του 1995 διέθετε εξαιρετικά λεπτές εμπρός και μεσαίες κολόνες, ενώ οι γυάλινες περιμετρικές της επιφάνειες ήταν αρκετά μεγάλες, με αποτέλεσμα το εσωτερικό της να είναι πάντα καλοφωτισμένο. Εξίσου μεγάλες είναι και οι γυάλινες επιφάνειες του νέου αμιγώς ηλεκτροκίνητου Ami.  

Παράλληλα τα ιστορικά GS και CX για τον ίδιο σκοπό είχε ένα έξτρα πίσω παράθυρο, το οποίο σχεδόν αντικαθιστούσε την τελευταία κολόνα. Ουδέν κρυπτόν υπό το φως του ήλιου, ειδικά μέσα σε μια ΧΜ, καθώς συνολικά οι τμηματικές γυάλινες επιφάνειες της έφταναν τις δεκατρείς σε αριθμό.

To 1955 η Citroen παρουσίασε σε πρωτότυπη μορφή το Xanae, με το μεγάλο εμπρός παρμπρίζ του που επικοινωνούσε με την ηλιοροφή. Προς τα πίσω άνοιγε η υφασμάτινη οροφή των 2CV και Dyane αφήνοντας «εκτεθειμένο» σε κοινή θεά το εσωτερικό τους, ενώ αντίστοιχη φιλοσοφία έχει και το σύγχρονο C1 Airscape. Πανοραμικές γυάλινες οροφές προσφέρονται στα C3, C4 Cactus και C4 SpaceTourer, στο οποίο φτάνει τα 5,3 τ.μ.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.