![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2020/5/30/photon32711f88234.jpg?itok=4WeEO_Ei)
Ένα από τα διαχρονικά χαρακτηριστικά στις καμπίνες των Citroen είναι η φωτεινότητα τους, καθώς πάντα οι ακτίνες του ήλιου ήταν καλοδεχούμενες.
Ανοιγόμενες υφασμάτινες ή σταθερές γυάλινες ηλιοροφές φροντίζουν να υπάρχει πάντα φυσικό φως στα ενδότερα των γαλλικών μοντέλων. Σύμφωνα με τη Citroen όταν το εσωτερικό ενός αυτοκινήτου «λούζεται» με το φως του ήλιου αυτό έχει ευεργετικές ιδιότητες στη ψυχολογία του οδηγού, ειδικά σε συνθήκες κυκλοφορικής συμφόρησης, ενώ δημιουργεί την αίσθηση μεγαλύτερου χώρου, βοηθάει στη ήρεμη και χαλαρή διάθεση και αναδεικνύει ακόμα καλύτερα τα χρώματα και τα υλικά στα ενδότερα.
Αν ανατρέξουμε στο αρχείο της Citroen θα θυμηθούμε ότι η εμβληματική DS του 1995 διέθετε εξαιρετικά λεπτές εμπρός και μεσαίες κολόνες, ενώ οι γυάλινες περιμετρικές της επιφάνειες ήταν αρκετά μεγάλες, με αποτέλεσμα το εσωτερικό της να είναι πάντα καλοφωτισμένο. Εξίσου μεγάλες είναι και οι γυάλινες επιφάνειες του νέου αμιγώς ηλεκτροκίνητου Ami.
Παράλληλα τα ιστορικά GS και CX για τον ίδιο σκοπό είχε ένα έξτρα πίσω παράθυρο, το οποίο σχεδόν αντικαθιστούσε την τελευταία κολόνα. Ουδέν κρυπτόν υπό το φως του ήλιου, ειδικά μέσα σε μια ΧΜ, καθώς συνολικά οι τμηματικές γυάλινες επιφάνειες της έφταναν τις δεκατρείς σε αριθμό.
To 1955 η Citroen παρουσίασε σε πρωτότυπη μορφή το Xanae, με το μεγάλο εμπρός παρμπρίζ του που επικοινωνούσε με την ηλιοροφή. Προς τα πίσω άνοιγε η υφασμάτινη οροφή των 2CV και Dyane αφήνοντας «εκτεθειμένο» σε κοινή θεά το εσωτερικό τους, ενώ αντίστοιχη φιλοσοφία έχει και το σύγχρονο C1 Airscape. Πανοραμικές γυάλινες οροφές προσφέρονται στα C3, C4 Cactus και C4 SpaceTourer, στο οποίο φτάνει τα 5,3 τ.μ.