Είστε εδώ

Auto News

Citroen: Τι γίνεται με τον διάδοχο της C5;

του Σωτήριου Χάλλα

Το 2018 η Citroen ανακοίνωσε ότι ετοιμάζει ένα μοντέλο που θα αποτελέσει τον διάδοχο της C5, με την παρουσίασή του να τοποθετείται στο 2020 και τη σχεδίαση να επηρεάζεται από το πρωτότυπο CXperience, που είχε παρουσιαστεί το 2016 στην έκθεση αυτοκινήτου του Παρισιού.

Αν και κοντεύουμε στα μισά του 2020 και ακόμα δεν έχει υπάρξει κάποια σχετική ανακοίνωση, οι Γάλλοι ανέφεραν μέσω του επικεφαλής προϊόντων και στρατηγικής, Λόρενς Χάνσεν, ότι το αυτοκίνητο υπάρχει και η ανάπτυξή του συνεχίζεται κανονικά. Μάλιστα, το χαρακτήρισε ως “εξαίσιο”, ενώ αποτελεί πολύ σημαντικό μοντέλο για τη γαλλική μάρκα.

Η τελευταία γενιά της C5 πωλούνταν τόσο ως sedan όσο και ως station wagon, όμως σταμάτησε να βγαίνει από τη γραμμή παραγωγής το 2018. Ωστόσο, τότε οι άνθρωποι της Citroen είχαν πει ότι δε σκοπεύουν να εγκαταλείψουν την κατηγορία.

Μέχρι στιγμής δεν είναι πολλά αυτά που γνωρίζουμε για το νέο μοντέλο των Γάλλων. Αυτό που μπορούμε να υποθέσουμε με αρκετά μεγάλη ασφάλεια είναι ότι η πλατφόρμα που θα χρησιμοποιηθεί θα είναι η EMP2, την οποία συναντάμε και στο Peugeot 508.

Όσον αφορά την εμφάνιση το 2018 ο διευθυντής προϊόντων, Ξαβιέ Πεζό, είχε δηλώσει ότι η εταιρεία πρέπει να επανεφεύρει την κατηγορία και να την κάνει μοντέρνα και ελκυστική, όπως είναι εκείνη των SUV αυτή την περίοδο.

Άραγε αυτό σημαίνει ότι η νέα C5 θα είναι υπερυψωμένη σε σχέση με την προηγούμενη γενιά; Όταν παρουσιαστεί το μοντέλο θα έχουμε την οριστική απάντηση.

Στην εικόνα βλέπουμε το πρωτότυπο CXperience.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.