![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2018/8/7/photon26139f68752.jpg?itok=GHXO69TF)
Το γράφημα πωλήσεων του C3 Aircross συνεχίζει να κινείται ανοδικά, με αποτέλεσμα να αποτελεί ένα σημαντικό όπλο στην εμπορική φαρέτρα της Citroen.
Σύμφωνα λοιπόν με τη γαλλική εταιρεία οι πωλήσεις του δημοφιλούς C3 Aircross έφτασαν στον αριθμό ορόσημο των 100.000 μονάδων. Αξίζει να αναφέρουμε ότι ο εν λόγω αριθμός πωλήσεων επιτεύχθηκε εντός μόλις δέκα μηνών, καθώς το λανσάρισμα του C3 Aircross ξεκίνησε τον περασμένο Οκτώβριο.
Παράλληλα αναφέρεται ότι από την αρχή του 2018 το C3 Aircross «σκόραρε» συνολικά» 70.000 πωλήσεις, επομένως έπαιξε σημαντικό ρολό στην καταγραφή ανόδου 9% στις παγκόσμιες πωλήσεις της Citroen το πρώτο εξάμηνο του τρέχοντος έτους.
Το κόμπακτ διαστάσεων SUV της Citroen διακρίνεται για το στυλ του, την πληθώρα επιλογών εξατομίκευσης που προσφέρει και τα 12 συστήματα ασφάλειας με τα οποία μπορεί να εξοπλιστεί.
Ας δούμε τώρα μερικά ενδιαφέροντα στοιχεία από τις πωλήσεις του C3 Aircross. Το 55% του αγοραστικού κοινού επέλεξε την πλουσιότερη εξοπλιστικά έκδοση Shine, το 35% διάλεξε ανάμεσα στα τέσσερα προσφερόμενα πακέτα εσωτερικής διακόσμησης, το 25% ζήτησε τη διχρωμία οροφής-αμαξώματος και το 35% το Colour Pack, το οποίο δίνει χρωματικές πινελιές στις ράγες οροφής, στο πλαίσιο των φωτιστικών σωμάτων, στα καλύμματα των πλευρικών καθρεφτών και στις πίσω κολόνες.
Τέλος υπενθυμίζουμε ότι ανάμεσα στα πολλά βραβεία που έχει κερδίσει το C3 Aircross είναι και ο βαρύτιμος τίτλος “Βest by car of Europe 2018” από τον ανεξάρτητο ευρωπαϊκό οργανισμό AutoBest.