Είστε εδώ

Auto News

Citroen: Δε θες να σηκωθείς από τα καθίσματα της

του Γιώργου Ψαρρά

Τα χαρακτηριστικά άνετα καθίσματα είναι από τις πιο παλιές παραδόσεις της Citroen και όσοι έχετε φιλοξενηθεί στην καμπίνα ενός σύγχρονου, αλλά και παλαιότερου μοντέλου της, μπορείτε να το επιβεβαιώσετε.

Σύμφωνα με τη γαλλική εταιρεία από τη δεκαετία του 1920 έδινε ιδιαίτερη έμφαση στα καθίσματα των μοντέλων της, τα οποία στο συγκεκριμένο τομέα είχαν προβάδισμα σε σύγκριση με τους ανταγωνιστές.

Το ιστορικό Traction Avant του 1934 εισήγαγε ένα νέο σχέδιο σκελετού και αφρού γεμίσματος για τα καθίσματα, ενώ το εμβληματικό 2CV ξεχώρισε για πολλούς λόγους, ένας από τους οποίους ήταν τα εμπνευσμένα από αιώρα άνετα καθίσματα που μπορούσαν μάλιστα να αφαιρεθούν εύκολα.

Ειδική μνεία γίνεται στην αρχοντική DS, καθώς η πυκνότητα και η «απόσβεση» του αφρού στα καθίσματα της ήταν στο ίδιο μήκος κύματος με τη συμπροφορά της ανάρτησης.

Δημιούργησε μάλιστα σχολή, καθώς οι διάδοχοι της, τα GS, CX, SM και BX, ακολούθησαν τα διδάγματα της προσφέροντας στους επιβάτες μαλακά καθίσματα με απορρόφηση κραδασμών, υποστήριξη οσφυϊκή και ποδιών. Στα εν λόγω μοντέλα, η Citroen προσέφερε επίσης το πολυτελές ύφασμα καθισμάτων ονόματι “Jersey”.

Καθίσματα αεροσκαφών της business class θέσης έμοιαζαν να είχαν τοποθετηθεί στο εσωτερικό του CX Prestige, καθώς οι πίσω επιβάτες μπορούσαν όχι απλά να τεντώσουν τα κάτω άκρα τους, αλλά και να χρησιμοποιήσουν τα ενσωματωμένα υποπόδια.

Το νεότερο C6, το οποίο παράγονταν από το 2006 μέχρι το 2012 ήταν το πρώτο που προσέφερε πίσω καθίσματα με ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη ανάκληση πλάτης. Παράλληλα οι πίσω εκλεκτοί επιβάτες μπορούσαν να μετακινήσουν ηλεκτρικά προς τα εμπρός τα καθίσματα του οδηγού και του συνοδηγού, ώστε να βολευτούν ακόμα καλύτερα.

Από το πρώτο C4 Cactus θυμόμαστε τα φαρδιά εμπρός του καθίσματα, τα οποία μπορούσαν να είναι και ενιαία θυμίζοντας καναπέ, τόσο σε σχήμα όσο και σε άνεση. Το 2018 τα καθίσματα του απέκτησαν την σχεδίαση “Advanced Comfort” με ειδικές επενδύσεις, νέα χαρακτηριστικά και σχέδια με γνώμονα την ασφάλεια.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.