![Η είσοδος στο La Defense Arena](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2020/3/4/photon31764f85561.jpg?itok=Bw0lYe7e)
Ο χώρος που επέλεξε η Citroen για να αποκαλύψει σε παγκόσμια πρώτη το Citroen Ami, το νέο ηλεκτρικό «αυτοκινητάκι» πόλης, ήταν ιδανικό.
Eίναι τόσο μεγάλο το εσωτερικό της αρένα στο La Defense Arena, την πρώτη επιχειρηματική συνοικία της Ευρώπης (διαβάστε περισσότερα για τη La Defense εδώ), που βρίσκεται σε ευθεία γραμμή, διαμετρικά αντίθετα από την Αψίδα του Θριάμβου, που τα Ami είχαν βρει την τέλεια διαδρομή.
Εκεί λοιπόν γύριζαν τα Ami, των 2.41 μ. με τις δύο θέσεις, με τα 70 χλμ. αυτονομίας, την τελική ταχύτητα των 45 χλμ./ώρα, που φορτίζει από οικιακό ρεύμα 220 Volt σε 3 ώρες, ακολουθώντας την ίδια διαδικασία όπως βάζεις την TV στην πρίζα, την τοστιέρα, το μίξερ, καθώς το σώμα βρίσκεται στο Ami. Αυτό λοιπόν σημαίνει ότι δεν χρειάζονται ταχυφορτιστές ή ειδικές παροχές όπως για τα άλλα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
Το Αmi με αρχική τιμή 6.000 ευρώ, στη Γαλλία, οδηγείται χωρίς άδεια αυτοκινήτου.
Αποτελεί δε μια λύση ειδικά στη Γαλλία για τους νέους καθώς η απόκτηση άδεια οδηγού κοστίζει 1.800 ευρώ. Αυτό το υψηλό κόστος απόκτησης άδειας οδηγού, τους οδηγεί στα ηλεκτρικά πατίνια ή στα χαμηλού κόστους ηλεκτρικά αυτοκίνητα, καθώς οι μετακινήσεις τους είναι εντός του ιστού της πόλης.
Το Ami προσφέρεται και με μια σειρά αξεσουάρ που παραδίδονται σε μια ειδική χάρτινη συσκευασία, ενώ η αγορά γίνεται on-line με τη Citroen να παραδίδει το αυτοκίνητο στο σπίτι ή στο γραφείο του κάθε αγοραστή.
Σε Γαλλία, Βέλγιο, Ιταλία, Ισπανία, θα είναι αρχικά διαθέσιμο το Ami, ο νέος –trendy- φίλος των πόλεων.
Στη Γαλλία μάλιστα, το Citroen Ami, θα πωλείται και από τα γνωστά βιβλιοπωλεία Fnac, που αποτελεί τη Γαλλική κουλτούρα σε ό,τι έχει να κάνει με την τέχνη του βιβλίου. Έτσι μαζί με κάποιο βιβλίο ή ντοσιέ και στυλό, μπορείτε να φύγετε με το Ami. Επιπλέον και από την αλυσίδα λευκών συσκευών Darty, που σημαίνει ότι μαζί με πλυντήριο, ψυγείο, Hi-Fi, TV, «φορτώνετε» και το Ami.
Ας κάνουμε λοιπόν μια βόλτα στο La Defense Arena και να δούμε πού εστίασε ο φακός.