Είστε εδώ

Auto News

BMW Μ5: 1000 ηλεκτρικά άλογα. Πόσο πιθανό είναι;

του Σωτήριου Χάλλα

Αν και η BMW ετοιμάζεται να παρουσιάσει την ανανεωμένη εκδοχή της Μ5, την εμφάνισή τους έκαναν κάποιες αναφορές σχετικά με την επόμενη γενιά του γερμανικού μοντέλου.

Σύμφωνα με αυτές η επόμενη Μ5 θα παρουσιαστεί το 2024 και θα διατίθεται με δύο κινητήρια σύνολα, κοινό χαρακτηριστικό των οποίων θα είναι η ηλεκτροκίνηση.

Στη μια περίπτωση πρόκειται για plug-in υβριδικό σύνολο. Θα αποτελείται από V8 βενζινοκινητήρα με τουλάχιστον έναν ηλεκτρικό να τον "συντροφεύει", με τη συνολική απόδοση του συστήματος να φτάνει τους 760 ίππους και τα 998 Nm ροπής.

Στη δεύτερη περίπτωση πρόκειται για αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο, το οποίο θα έχει τρεις ηλεκτροκινητήρες. Ο ένας θα αναλαμβάνει την κίνηση του μπροστά ακόμα και οι άλλοι δύο του πίσω. Ο κάθε ένας θα έχει ισχύ που θα φτάνει ή και θα ξεπερνά τους 340 ίππους. Κατά συνέπεια, η συνολική απόδοση θα ξεπερνά τους 1000 ίππους.

Η τροφοδοσία της ηλεκτρικής Μ5 θα γίνεται από μπαταρία χωρητικότητας 135 kWh που θα εξασφαλίζει αυτονομία 700 χλμ., ενώ στο αυτοκίνητο θα χρησιμοποιείται ηλεκτρικό κύκλωμα 800 Volts.

Καθώς τίποτα δεν είναι επίσημο ακόμα, θα πρέπει να περιμένουμε για να δούμε αν οι παραπάνω πληροφορίες θα επιβεβαιωθούν. Σε κάθε περίπτωση ο διευθύνων σύμβουλος του τμήματος, Μάρκους Φλάσκο, δήλωσε πρόσφατα ότι εργάζονται πάνω στην ιδέα ηλεκτρικών Μ, όμως δεν ξεκαθάρισε σε ποια μοντέλα αναφέρεται.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.