Είστε εδώ

Auto News

Aυτόνομη οδήγηση: Ό,τι βλέπετε στην εικόνα

του Γιάννη Σταυρόπουλου

Αυτό ακριβώς που βλέπετε…

Χωρίς τιμόνι, καθώς μέσα στο αυτοκίνητο θα κάνουμε άλλα πράγματα με τα κομπιούτερ να έχουν προγραμματίσει τη διαδρομή.

Το πώς θα διασχίζουν τις διασταυρώσεις, τις πυκνοκατοικημένες περιοχές, το πώς θα ξεκινούν, και το πώς θα σταματούν.

Όλα το κομπιούτερ. Όλα αυτόματα.

Ο οδηγός θα επιλέγει τον τελικό προορισμό και άντε γεια συναισθήματα, χαρές, ευχαρίστηση πίσω από το τιμόνι…

Μάλιστα για να το προχωρήσουμε λίγο περισσότερο, η  πρόκληση του αύριο είναι η διαχείριση ενός συνεχώς αυξανόμενου όγκου δεδομένων.

Μεταφρασμένο, σημαίνει τη δημιουργία μίας βάσης για την αποτελεσματική τοποθέτηση συστημάτων στα οχήματα σε απευθείας σύνδεση, καθιστώντας τα ικανά να επικοινωνούν μεταξύ τους, έχοντας τέτοια υποδομή ώστε να δύνανται να επικοινωνούν και με κάθε συσκευή στον έξω κόσμο.

Δεν είναι τυχαίο ότι μιλάμε για κινητά οχήματα.

Μέχρι το 2025, η Γερμανία θέλει να συμβαδίσει με τις δυνατότητες του δικτύου 5G, σε όλες τις βασικές αρτηρίες σε τουλάχιστον 20 μεγάλες πόλεις που καλύπτονται από αυτή την υπηρεσία. Από τη μία πλευρά, η κοινοπραξία της 5G Automotive Association περιλαμβάνει Intel, Qualcomm, Huawei, Ericsson, Nokia, ειδικούς στον τομέα των τεχνολογιών πληροφοριών και επικοινωνιών (ICT), και από την άλλη οι κατασκευαστές αυτοκινήτων έχουν ανοικτή πρόσκληση σε όποιον θέλει να εισέλθει να συμμετάσχει, να αναπτύξει, να δοκιμάσει και να προωθήσει λύσεις επικοινωνίας-κινητικότητας, που συνδέονται και ενσωματώνονται με έξυπνες πόλεις.

Με πολύ απλούς όρους, το βήμα προς τα εμπρός που μπορεί να γίνει με ένα δίκτυο 5G μπορεί να μετρηθεί ποσοτικά σε ένα ρυθμό συναλλαγής δεδομένων 10 φορές υψηλότερο από το τρέχον 4G.

Πάντως έχουμε πολύ δρόμο ακόμα μέχρι η αυτόνομη οδήγηση αρχίσει να εφαρμόζεται, κάτι που αναμένεται γύρω στο 2035. Και πως; Φυσικά σε άλλα οδικά δίκτυα, καθώς ο σημερινός τρόπος οδήγησης με την αυτόνομη δεν συνάδουν σε καμία περίπτωση.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.