Είστε εδώ

Auto News

Αντίο 2018: Τα αυτοκίνητα που οδηγήσαμε και ξεχωρίσαμε

του Γιώργου Ψαρρά

Άλλος ένας χρόνος κλείνει τον κύκλο του σε λίγες ώρες και μας έχει πιάσει μια διάθεση απολογισμού.

Η σκέψη μας τρέχει προς τα πίσω, σε όλα τα νέα μοντέλα που οδηγήσαμε το 2018, και ήταν πάρα πολλά, ενώ νιώθουμε έντονη την ανάγκη να ξεχωρίσουμε αυτά που μας έκαναν μεγαλύτερη εντύπωση.

Όλες τις σχετικές μας εμπειρίες μπορείτε να τις βρείτε στην ενότητα test drives του motori.gr, όμως εδώ θα σας μιλήσουμε για τις πιο σημαντικές μας οδηγικές στιγμές.

Όπως για παράδειγμα το ραντεβού μας με το εκρηκτικό νέο Honda Civic Type R στην πίστα των Μεγάρων, όταν στις αρχές του τρέχοντος έτους κληθήκαμε να τιθασεύσουμε τους 320 ίππους του.

Εκτός ελληνικών συνόρων τώρα, στην Κορσική, η Jaguar μας σύστησε το μικρότερο SUV της, την E-Pace.  Πάμε όμως πάλι πίσω στην πίστα των Μεγάρων, αυτή τη φορά για να βάλουμε «χαλινάρι» στους 275 ίππους του σκληροπυρηνικού Hyundai i30 N.

Για την πολυτέλεια, την ασφάλεια και τους άπλετους χώρους του μας έμεινε αλησμόνητο το νέο Volvo V60 στους δρόμους της Βαρκελώνης. Τα πάτρια εδάφη τώρα τα «οργώσαμε» με τη νέα Mercedes X-Class, η οποία άνοιξε ένα νέο κόσμο, αυτό των premium pickup.  

Στη βόρεια Ελλάδα και συγκεκριμένα στην πίστα των Σερρών πήραμε υπερβολική δόση δύναμης από τις BMW M2, M4 και Μ5. Σαφώς πιο δύσκολη μας έκανε την εξίσωση για την ανάδειξη του ηγέτη στη μικρομεσαία κατηγορία το νέο Ford Focus, ενώ τα πράγματα περιέπλεξε περισσότερο η άφιξη του νέου Kia Ceed.

Ένα φθινοπωρινό βράδυ στην παραλιακή γίναμε μαγνήτης βλεμμάτων με την Alfa Romeo Giulia 2.0 Veloce Q4 των 280 ίππων.  Η νέα Mercedes Α-Class μας δίδαξε πως πραγματοποιούνται τα επιτυχημένα και μεγάλα βήματα προόδου, ενώ το νέο DS7 Crossback ότι η πολυτέλεια σημαίνει τελειότητα και στην παραμικρή λεπτομέρεια.

Ακόμα και όταν δεν είχαμε διάθεση για περιπέτεια το νέο Suzuki Jimny έβρισκε τον τρόπο να μας κάνει να θέλουμε να κάνουμε μια off-road παράκαμψη, χωρίς βέβαια να τίθεται θέμα σύγκρισης στον τομέα αυτό με το νέο Range Rover Evoque, το οποίο πρόσφατα μας υποδέχτηκε στο Λονδίνο.

Βαλίτσα φτιάξαμε επίσης το 2018 και για το νέο SEAT Tarraco που μας περίμενε στην Ταραγόνα της Ισπανίας, αλλά και για το Skoda Kodiaq RS TDI 4Χ4 που μας καλωσόρισε στη Χερέθ της Ισπανίας.

Μείνετε συντονισμένοι γιατί το 2019 έχουμε να κάνουμε ακόμα περισσότερα χιλιόμετρα…

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.