Είστε εδώ

Auto News

Alfa Romeo Giulia/Stelvio: Στο χρώμα του τριφυλλιού

του Γιώργου Ψαρρά

Σίγουρα είναι η πρώτη φορά που βλέπετε τις Alfa Romeo Giulia και Stelvio  με τη συγκεκριμένη εντυπωσιακή πράσινη απόχρωση.

Μόλις προστέθηκε λοιπόν στην παλέτα τους, καθώς η ιταλική εταιρεία ανανέωσε τις κορυφαίες τους εκδόσεις Quadrifoglio. Η εν λόγω απόχρωση ονομάζεται “Montreal Green” και τιμά ένα ιστορικό μοντέλο της Alfa Romeo, τη Montreal, η οποία φέτος συμπληρώνει μισό αιώνα ζωής. Αντικειμενικά πάντως κάνει το αμάξωμα τόσο της Giulia όσο και της Stelvio να δείχνει ακόμα πιο εντυπωσιακό.

Πάμε τώρα να εντοπίσουμε τις υπόλοιπες ήπιες εξωτερικές αλλαγές στα «κορμιά» τους. Παρατηρήστε ότι η Stelvio πατάει σε ζάντες νέας σχεδίασης 21 ιντσών, ενώ αμφότερες απέκτησαν πιο σκουρόχρωμα καλύμματα στα Led πίσω φωτιστικά τους σώματα, όπως και στα διακοσμητικά σήματα εμπρός και πίσω.

Ας μπούμε τώρα στα εσωτερικά των ανανεωμένων Giulia και Stelvio Quadrifoglio, όπου συναντάμε ελαφρώς επανασχεδιασμένη κεντρική κονσόλα με περισσοτέρους αποθηκευτικούς χώρους για μικροαντικείμενα.

Διαφοροποιημένο είναι το τιμόνι και ο λεβιές του αυτόματου κιβωτίου, τα καθίσματα (προαιρετικά της Sparco με σκελετό από ανθρακόνημα) επενδύονται με δέρμα και αλκαντάρα, ενώ πλέον οι ζώνες ασφαλείας, εκτός από το κλασσικό μαύρο χρώμα, είναι διαθέσιμες σε κόκκινο ή πράσινο.

Η κεντρική οθόνη των 8,8 ιντσών είναι πλέον αφής, ενώ προβάλει σε πραγματικό χρόνο τη θερμοκρασία των μηχανικών μερών, την απόδοση του κινητήρα, την πίεση του turbo και στοιχεία τηλεμετρίας.

Στο πόστο του παραμένει, κάτω από το εμπρός καπό των Giulia και Stelvio Quadrifoglio, ο V6 Bi-Turbo κινητήρας των 2.9 λίτρων, απόδοσης 510 ίππων και 600 Nm ροπής.

Συνεργάζεται με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων, το οποίο μπορεί να εκτελεί ακαριαίες αλλαγές των σχέσεων εντός μόλις 150 χλστ. του δευτερολέπτου όταν επιλεγμένο είναι το πρόγραμμα οδήγησης Race, ενώ στην περίπτωση της Stelvio Quadrifoglio στάνταρ είναι το σύστημα τετρακίνησης Q4.

Για ακόμα πιο απολαυστικό ήχο σε κάθε βύθισμα του γκαζιού προτείνεται η νέα ελαφριά εξάτμιση της Akrapovic, η οποία είναι κατασκευασμένη από τιτάνιο και ανθρακονήματα.

Οι ανανεωμένες Giulia και Stelvio Quadrifoglio υποστηρίζουν αυτόνομη οδήγηση Επίπεδου 2, καθώς κάτω από συγκεκριμένες συνθήκες στον αυτοκινητόδρομο μπορούν να αυξομειώνουν αυτόματα ταχύτητα διατηρώντας ασφαλή απόσταση από το προπορευόμενο όχημα, παραμένοντας εντός της λωρίδας κυκλοφορίας.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.