Είστε εδώ

Auto News

Alfa Romeo: Έφτασαν οι ανανεωμένες Gulia και Stelvio

του Γιώργου Ψαρρά

Διαθέσιμες είναι πλέον στην ελληνική αγορά, οι ανανεωμένες Alfa Romeo Gulia και Stelvio, επομένως πάμε να δούμε τις βασικότερες αλλαγές που έχουν υποστεί οι δυο Ιταλίδες.  

Αμφότερες απέκτησαν ψηφιακό πίνακα οργάνων με οθόνη 7 ιντσών, το μενού της οποίας είναι πιο ευανάγνωστο. Παράλληλα στο κέντρο του ταμπλό φιλοξενείται οθόνη 8,8 ιντσών με λειτουργία αφής πλέον. Παραμένουμε στις καμπίνες των ανανεωμένων Gulia και Stelvio, όπου βελτιωμένη είναι η πρακτικότητα με μεγαλύτερους και πιο εύκολα προσβάσιμους αποθηκευτικούς χώρους για μικροαντικείμενα, ενώ υπάρχει και επιφάνεια για ασύρματη φόρτιση του smartphone.

Μικροεπεμβάσεις πραγματοποιήθηκαν επίσης στο περιστροφικό-πιεζόμενο στρογγυλό χειριστήριο, με το οποίο ο οδηγός μπορεί να χειρίζεται το σύστημα πολυμέσων, ενώ ο νέος λεβιές ταχυτήτων ντύνεται με δέρμα.

Από τα τεχνολογικά συστήματα των ανανεωμένων Gulia και Stelvio ξεχωρίζει αυτό της ημι-αυτόνομης οδήγησης, το οποίο επιτρέπει κάτω από συγκεκριμένες συνθήκες τον αυτόματο έλεγχο του γκαζιού, του φρένου και του συστήματος διεύθυνσης.

Στη γκάμα κινητήρων τώρα των ανανεωμένων Gulia και Stelvio ο δίλιτρος βενζίνης παράγει 200 ή 280 ίππους, ενώ ο πετρελαίου των 2.2 λίτρων έχει ισχύ 190 ή 210 ίππους. Όλοι οι κινητήρες συνδυάζονται με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων.

Στάνταρ είναι το σύστημα τετρακίνησης Q4 στη Stelvio κα προαιρετικό ανάλογα με την έκδοση για τη Giulia. Το ντεμπούτο της πραγματοποιεί η έκδοση Sprint με βενζινοκινητήρα 200 ίππων και πετρελαιοκινητήρα 190 ίππων.

Οι αρχικές τιμές των ανανεωμένων Giulia και Stelvio στη χώρα μας διαμορφώνονται στα 43.500 ευρώ και 57.000 ευρώ αντίστοιχα.

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.