![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2020/5/8/photon32486f87541.png?itok=AbusyUsI)
Επόμενο ήταν ο Covid-19 να επηρεάσει τις ταξινομήσεις των καινούργιων αυτοκινήτων, που έγραψε το ταμπλό για τον μήνα Απρίλιο με 2.450 οχήματα. 1.335 σε πωλήσεις λιανικής και 1.115 σε εταιρικές, με τις συνολικές ταξινομήσεις για το πρώτο 4μηνο του 2020 να φτάνουν τα 23.806 οχήματα, έναντι 38.929 του αντίστοιχου διαστήματος της περασμένης χρονιάς.
Το «Μένουμε Σπίτι» αποτελεί πλέον παρελθόν και αυτό αναμένεται να αλλάξει την όλη εικόνα.
Πάντως εάν υπάρχει η σκέψη για αγορά νέου αυτοκινήτου, είναι ίσως η πλέον κατάλληλη εποχή για τους αγοραστές.
Συστήνουμε να δώσουν έμφαση στα ετοιμοπαράδοτα μοντέλα, παρά να περιμένουν, καθώς ο χάρτης άλλαξε με την επαναλειτουργία των εργοστασίων αφού οι παραδόσεις όπως είναι φυσικό θα ξεκινήσουν από τις μεγάλες αγορές, με την Ελλάδα να μην ανήκει σε αυτές.
Μπορεί λοιπόν στη χώρα μας η αγορά να σημείωσε μια μεγάλη βουτιά, στην Ιταλία, που η πανδημία έπληξε όσο λίγες ευρωπαϊκές χώρες, οι ταξινομήσεις παρουσίασαν πτώση 97.5%, από τον αντίστοιχο μήνα της περσινής χρονιάς, που μεταφράζεται σε 4.279 οχήματα (768 ηλεκτρικά) με Maserati, Ferrari, Aston Martin να μην έχουν κάνει ούτε μια πώληση στη χώρα που γέννησε την sport οδήγηση.
Η Γερμανία όμως «κατάφερε» να βάλει στους δρόμους 121.000 νέα οχήματα τον Απρίλιο.
Αναλυτικά οι ταξινομήσεις για τον μήνα Απρίλιο αλλά και για το διάστημα Ιανουαρίου-Απριλίου 2020 στη χώρα μας.