![](https://archive.motori.gr/sites/default/files/styles/sliderview/public/newsartimages/2016/9/3/photon18020f43440.jpg?itok=PDBOC6ui)
Η Citroen ήταν η κυρίαρχος ομάδα στην πίστα της Σουζούκα, καθώς επικράτησε στο Mac3 με χρόνο στο 3:34.201, αφήνοντας πίσω τους οδηγούς της Honda, που ήρθαν δεύτεροι, περισσότερο από ένα δευτερόλεπτο. Τρίτοι οι οδηγοί της Lada. Βέβαια αξίζει να σημειωθεί ο Χοσέ Μαρία Λόπεζ ήταν ο ταχύτερος σε όλη τη διαδικασία, καθώς πήρε και την pole position για τον δεύτερο αγώνα.
Για τον πρώτο αγώνα με την αντιστροφή θέσεων ο Νόρμπερτ Μίχελιτς, που στο Q2 σημείωσε τον δέκατο χρόνο θα εκκινήσει από την pole, έχοντας πίσω του τους Ρόμπ Χαφ, στο 1-2 της Honda και στις υπόλοιπες θέσεις θα εκκινήσουν Τεντ Μπγορκ (Volvo S60), Νίκι Κάτσμπουργκ (Lada Vesta), Νέστορ Γκιρολαμί (Volvo S60) που επέστρεψε στο πρωτάθλημα τουρισμού, Τομ Τσίλτον (Citroen C-Elysee), Μεχντί Μπενανί (Citroen C-Elysee), Τιάγκο Μοντέιρο (Honda Civic) και τη δεκάδα συμπληρώνουν οι δύο οδηγοί της Citroen Ίβαν Μιλέρ και Χοσέ Μαρία Λόπεζ.
Όσον αφορά τον δεύτερο αγώνα με το Q3 να δίνει τις πρώτες 5 θέσεις ο Χοσέ Μαρία Λόπεζ, όπως προείπαμε θα εκκινήσει από την πρώτη θέση και πίσω του θα βρίσκονται οι Ίβαν Μούλερ, Μεχντί Μπενανί, Τιάγκο Μοντέιρο και Τομ Τσίλτον.
Στις υπόλοιπες θέσεις θα εκκινήσουν και στους δύο αγώνες οι Τζέιμς Τόμπσον (Chevrolet RML Cruze TC1) και Γκρέγκορ Ντεμουστιέρ (Citroen C-Elysee) που έμειναν εκτός Q3 και Ούγκο Βαλάντ (Lada Vesta), Γκαμπριέλ Ταρκίνι (Lada Vesta), Ρίο Μιτσιγκάμι (Honda Civic), Τζον Φιλίπι (Chevrolet RML Cruze TC1), Φέρεντζ Φίσα (Honda Civic) που δεν κατάφεραν να προκριθούν στο Q2 και τελευταίοι θα εκκινήσουν οι Ντάνιελ Ναγκί (Honda Civic) και Τομ Κόρονελ (Lada Vesta), με τον πρώτο να αντιμετωπίζει πρόβλημα στο αυτοκίνητό του και ο οδηγός της Lada να αλλάζει κινητήρα.