Είστε εδώ

Αγώνες

Toyota: Με αυτό το αγωνιστικό θα τρέξει στο WEC

του Σωτήριου Χάλλα

Η Toyota είναι ο μόνος μεγάλος κατασκευαστής που έχει απομείνει στη μεγαλύτερη από τις κατηγορίες των αγώνων αντοχής, την LMP1. Αυτό την κάνει το απόλυτο φαβορί για να κερδίσει τόσο τον αγώνα στο Λε Μαν όσο και το πρωτάθλημα.

Το όπλο με το οποίο θα κυνηγήσει αυτούς τους στόχους στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής θα είναι το υβριδικό TS050 Hybrid το οποίο βλέπουμε σε αυτή την εικόνα για πρώτη φορά.

Το υβριδικό σύνολο συνδυάζει V6 κινητήρα εσωτερικής χωρητικότητας 2.4 λίτρων που χρησιμοποιεί δύο τούρμπο με ηλεκτρικό κινητήρα που αποδίδει 8 MegaJoule. Το TS050 Hybrid έχει εξελιχτεί από την Toyota Motorsport GmbH στη Γερμανία με το υβριδικό σύνολο να προέρχεται από το τεχνικό κέντρο του Higashifuji στην Ιαπωνία.

Η Toyota θα συμμετάσχει με δύο αυτοκίνητα στους αγώνες. Το ένα θα το οδηγεί ο Φερνάντο Αλόνσο μαζί με ακόμα δύο οδηγούς που έχουν περάσει από τη Formula 1 τους Σεμπαστιάν Μπουεμί και Καζούκι Νακατζίμα. Το δεύτερο αυτοκίνητο θα το οδηγούν οι Μάικ Κόνγουει, Χοσέ Μαρία Λόπεζ και Καμούι Κομπαγιάσι με τον τελευταίο να έχει επίσης περάσει από τη Formula 1.

Η επιλογή του Αλόνσο να τρέξει με την Toyota δεν είναι καθόλου τυχαία καθώς η ιαπωνική ομάδα τρέχει ουσιαστικά χωρίς αντίπαλο οπότε αν καταφέρει να κερδίσει θα έχει κάνει ένα πολύ σημαντικό βήμα προς την κατάκτηση του Triple Crown που το κυνηγάει εδώ και πολύ καιρό.

*Το Triple Crown είναι όταν ένας οδηγός έχει κερδίσει το Γκραν Πρι της Formula 1 στο Μονακό, τις 24 ώρες του Λε Μαν και τα 500 μίλια της Ινδιανάπολης με τον Αλόνσο προς το παρόν να έχει κερδίσει μόνο τον έναν από τους τρεις αγώνες, το Γκραν Πρι του Μονακό.

Σχετικοί όροι: 

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.