Είστε εδώ

Αγώνες

Πανελλήνιο πρωτάθλημα καρτ: Αυλαία με ωραίες μάχες

Εκείνο το κυριακάτικο πρωινό στην πίστα των Αφιδνών, kartodromo, οι μάχες κράτησαν ψηλά το ενδιαφέρον μέχρι και την τελευταία στροφή.

Αναλυτικά στις κατηγορίες.

Η Mini ξεκίνησε με τον Γιώργο Ντεντόπουλο να σημειώνει τον πρώτο χρόνο στις χρονομετρημένες δοκιμές και να κερδίζει τον Α' προκριματικό, τόσο της Mini όσο και της Mini B, ενώ ο Γιώργος Θεοδωρακόπουλος της Chatzis Racing Team απάντησε με τη νίκη στον β' προκριματικό. Ο τελικός επεφύλασσε μια εξαιρετικά ενδιαφέρουσα μάχη, που βρήκε νικητή τον Ευάγγελο Ντεντόπουλο, το Χρήστο Χατζή (Chatzis Racing Team) και τον νικητή της Mini B Γιώργο Ντεντόπουλο που έκλεισαν το βάθρο, μέσα σε ενάμισι δευτερόλεπτο στη γραμμή του τερματισμού. Ακολούθησαν τρεις νεαροί οδηγοί της Mini B, ο Βασίλης Μαλάμης (Speed Force), ο Βασίλης Αποστολίδης (Abloy F.S. Kart Racing) και ο Γιώργος Καφαντάρης (Ray Motorsport).

Στην Junior έγινε χαμός. Ο Γιάννης Λάντζης της Chatzis Racing Team από την pole position κερδίζει τον Α’ προκριματικό, τον Β’ προκριματικό κέρδισε ο Ανδρέας Δεβετζόγλου (Abloy F.S. Kart Racing), αλλά ο Πετρίσης κρατούσε το καλύτερο για το τέλος: βγήκε νικητής μιας μάχης στο απόλυτο όριο με τον Δεβετζόγλου και τον Κωνσταντίνο Κομνηνό (Margioli Natalia), με διαφορά 179 και 380 χιλιοστών του δευτερολέπτου αντίστοιχα, κατακτώντας και τον φετινό τίτλο.

Η κατηγορία Senior είχε πρωταγωνιστή τον Γιάννη Καρδαμάκη. Μετά τη νίκη του στον Α' προκριματικό, στο Β' σκέλος νικήθηκε από τον Στράτο Γαλανόπουλο (Chatzis Racing Team), αλλά στη συνέχεια επικράτησε στον τελικό, αφήνοντας τον Γαλανόπουλο και τον Ανδρέα Βαρσάμη (Abloy F.S. Kart Racing) στις άλλες θέσεις του βάθρου.

 Οι μάχες της κατηγορίας Club ξεκίνησαν με τον Βασίλη Κακουλίδη της Speed Force στην pole position, όμως τις νίκες και στους δύο τελικούς κατέκτησε η φετινή πρωταγωνίστρια της κατηγορίας, Άννα Μαρία Φλώρου. Ο Κακουλίδης ανέβηκε και τις δύο φορές στο δεύτερο σκαλί του βάθρου, ενώ από μια τρίτη θέση κέρδισαν οι Θανάσης Μαργωμένος και Γιώργος Μαλάμης, και οι δύο -επίσης- της Speed Force.

Φωτογραφίες: Photo Rally Press

Σχετικά άρθρα

Όσο περνάει ο καιρός η Opel θέλει να μας δώσει μία ολοένα και καλύτερη ιδέα σχετικά με το πώς θα είναι η νέα γενιά του Mokka, για αυτό το λόγο δημοσιεύει teaser εικόνες.

Η μεγάλη σιλουέτα του Super Ferry II έστριβε Δευτέρα 9 Ιουνίου το πρωί από τον κάβο και χανόταν στο γαλάζιο του Κάβο Ντόρο με πορεία το λιμάνι της Ραφήνας.

Μπορεί η Formula 1 να ανακοίνωσε τους πρώτους 8 αγώνες οι οποίοι με βάση τους κανονισμούς είναι απαραίτητοι ώστε να θεωρηθεί ότι έχει πραγματοποιηθεί ένα πρωτάθλημα, όμως οι άνθρωποι του αθλήματος εξετάζουν όποιες άλλες επιλογές έχουν για την πραγματοποίηση περισσότερων Γκραν Πρι.

Για πρώτη φορά το δημοφιλές Ford Fiesta θα διατίθεται με ήπιο υβριδικό σύστημα, όχι όμως μόνο στην επιβατική, αλλά και στην επαγγελματική του έκδοση.

Ο Ματία Μπινότο ήταν ξεκάθαρος σε ο,τι αφορά τους δύο οδηγούς της Ferrari για το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 από το 2021, καθώς οι Σαρλ Λεκλέρκ και Κάρλος Σάινθ θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Scuderia από τη νέα χρονιά.

Πριν από μερικές μέρες η Porsche αποκάλυψε τη νέα 911 Targa 4S Heritage Design Edition, η οποία διαθέτει ρετρό χαρακτηριστικά.

Άλλος ένας αγώνας του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι προστέθηκε στη λίστα με τους ακυρωμένους αγώνες.

Ο Χέρμπερτ Ντις τα τελευταία χρόνια κατέχει δύο από τις ισχυρότερες θέσεις στο χώρο του αυτοκινήτου, καθώς είναι διευθύνων σύμβουλος του Volkswagen Group, αλλά και αυτής καθ’ αυτής της γερμανικής μάρκας.

Οι όμιλοι FCA και PSA έχουν συμφωνήσει να προχωρήσουν σε συγχώνευση, όμως για να φτάσουν μέχρι αυτό το σημείο θα πρέπει να περάσουν μια σειρά από διαδικασίες, μεταξύ των οποίων είναι και η έγκριση από την επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ελαφρώς ανανεωμένο και με ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά είναι πλέον το δημοφιλές Ford Fiesta.

Ας ξεκινήσουμε με το ήπιο υβριδικό του σύστημα, το οποίο γνωρίσαμε αρχικά στο νέο Puma, το μικρότερο crossover της Ford που βασίζεται στο Fiesta.